Skocz do zawartości

ThaiZ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ThaiZ

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Kolbuszowa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ThaiZ

0

Reputacja

  1. Ten zawór wymieniłem bo piszczał,a jak go ruszałem to przestał i błędy znikały Rok auta 2005 tak wersja 16v 2.P TDI (blb) Sam robiłem auto A turbo było na wykończeniu bo tkzw. Gruszka na turbie się zacinała a samo turbo w środku się już zaczęło rozlatywac bo pokazywał mi ten co regenerował , kawałki wirnika już nawet po kompletnym czyszczeniu układu widziałem ,na dodatek rura od turbiny była dziurawa Ale koniec końców złożyłem i chodziło dobrze dopóki parę dni temu z nowu odcięło turbo , skasowałem błędy i cisza :/ ALe pewnie z nowu wyskoczy ten błąd wydaje mi się że kable muszą gdzieś stykać albo być naderwane i dlatego tak się dzieje chyba że komputer gdzieś przypalony
  2. Witam a mianowicie Tydzień temu wyskoczyły mi błędy P1495 zawór EGR (Recyrkulacja spalin ) (N345) obwód otwarty/ zwarcie do masy P0243 Elektromagnes wylotowy turbosprężarki A Okazało się że turbo padło Dałem do regeneracji i wymieniłem zawór podciśnienia EGR n75 , przez parę dni auto chodziło normalnie ale dziś błąd P1495 powrócił , i odcięło turbo ale usunąłem błędy i działa normalnie Czyżby jakies przewody były przerwane ? Miał ktoś podobny problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...