-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ThaiZ
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Kolbuszowa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ThaiZ
0
Reputacja
-
ThaiZ zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ten zawór wymieniłem bo piszczał,a jak go ruszałem to przestał i błędy znikały Rok auta 2005 tak wersja 16v 2.P TDI (blb) Sam robiłem auto A turbo było na wykończeniu bo tkzw. Gruszka na turbie się zacinała a samo turbo w środku się już zaczęło rozlatywac bo pokazywał mi ten co regenerował , kawałki wirnika już nawet po kompletnym czyszczeniu układu widziałem ,na dodatek rura od turbiny była dziurawa Ale koniec końców złożyłem i chodziło dobrze dopóki parę dni temu z nowu odcięło turbo , skasowałem błędy i cisza :/ ALe pewnie z nowu wyskoczy ten błąd wydaje mi się że kable muszą gdzieś stykać albo być naderwane i dlatego tak się dzieje chyba że komputer gdzieś przypalony
-
ThaiZ obserwuje zawartość Potrzebuje pomocy Błąd p1495 a4 b7 2.0 TDI
-
Witam a mianowicie Tydzień temu wyskoczyły mi błędy P1495 zawór EGR (Recyrkulacja spalin ) (N345) obwód otwarty/ zwarcie do masy P0243 Elektromagnes wylotowy turbosprężarki A Okazało się że turbo padło Dałem do regeneracji i wymieniłem zawór podciśnienia EGR n75 , przez parę dni auto chodziło normalnie ale dziś błąd P1495 powrócił , i odcięło turbo ale usunąłem błędy i działa normalnie Czyżby jakies przewody były przerwane ? Miał ktoś podobny problem ?