-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wristtech
Informacje
-
Imię
PIOTR
-
Miasto
Dolnyśląsk
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
wristtech obserwuje zawartość Lusterko prawe B8 Allroad polift
-
Lusterko prawe B8 Allroad polift Zobacz ogłoszenie Jak w tytule kupię lusterko prawe do aalroad'a w wersji polift najlepiej z wkładem fotochrom ale nie koniecznie, kolor fajnie jak będzie czarne ale nie musi ważne aby składało się prosto a nie do góry. Pozdrawia. Użytkownik wristtech Data 11/17/24 Cena 500.00 PLN Kategoria A4 B8
-
-
Up
-
Jak rozpołowić wał napędowy w Audi A4 B8 Allroad?
wristtech odpowiedział(a) na mat3451_1 temat w Audi A4 B8
Co się stało ze rozbierasz ten wał??? -
Mozesz mi powiedzieć czy w wale napędowym może się coś zużywać oprócz podpory ???? Ja mam problem ze jak podczas jazdy wciskam albo puszczam pedal gazu to mam takie stuknięcie słyszalne z tyłu auta , a jak ruszam to na 1 i 2 to pod obciążeniem takie terkotanie po srodku auta słyszalne przy otwartym oknie. Nie mogę znaleźć co to może być wiec pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy to wymienic wał.
-
Podepnę się do tematu mam allroad z 12 roku i wał ma oznaczenie 8K0 521 101 L, rozumiem ze mogę szukać z końcówka E i S i będzie pasować???
-
Cześć Od jakiegoś czasu mam problem wydaje mi się że coś z napędem. Sprawa wygląda tak że podczas przyspieszania z 1 i 2 biegu od spodu auta słychać takie terkotanie (podobnie do przegubu ale nie takie samo) a podczas jazdy ze stała prędkością np 100km/h podczas dodawania gazu jest takie głuche stuknięcie łup i lekkie szarpniecie i po puszczeniu gazu takie samo tak jakby jakiś luz. Dodatkowo jak np na 4 biegu silnik schodzi z obrotów to słychać takie buczenie i jakby lekkie wibracje ustaje jak przychamuje koła lub dodam gazu. I ostatnią rzeczą która nie mam pojecia czy jest z tym wszystkim powiązana jest lekkie poszarpywanie podczas ruszania. Teraz kilka informacji co udało mi się sprawdzic : mocowania silnika skrzyni oraz dyfra czyli poduszki tuleje, połoski przeguby itp Auto na podnośniku koła w ruchu mechanik sprawdzal nic nie znalazł Podpora wału wygląda spoko. Nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić Auto to A4 B8 Allroad polift w manualu silnik cjca Pozdrawiam Ps a może jest ktoś na forum z Dolnego Śląska i ogarnia takie rzeczy może mi odpłatnie zdiagnozować usterkę bede wdzięczny za kontakt Pozdrawiam Ps 2 Przebieg 334tys autostradowy, pracuje na wyjeździe robie duzo kilometrów
-
Postaram się nagrać terkotanie słychać to po otwarciu szyby z prawej strony, z lewej nie slychac. Przy zamkniętych szybach wogole nie słychać. Bardziej martwi mnie stukanie z tyłu
-
Witam, mam a4 b8 allroad 2.0 tdi polift w manualu podczas jazdy jak puszczam i dodaję gazu do z tyłu auta mam głuche stuknięcie i szarpnięcie . Myślałem że to jakiś luz na tylnym dyfrze sprawdziłem wszystkie poduszki mocowania itp, są dobre. Jeszcze podczas jazdy przyspieszania z 1 i 2 biegu słyszę takie tyrkotanie od spodu auta. Ale najgorsze jest to głuche takie "łup" i szarpnięcie jak w trakcie jazdy wcisnę gaz lub odpuszczę wtedy stuknięcie jest cichsze. Tak jakby koła nie nadążyły za napędem albo naped za kołami . Pomoże ktoś ogarnąć temat??? Bylem u jednego mechanika auto podniesione na podnośniku koła w ruchu szukał co stuka nic nie znalazł. Podpora wału wygląda na dobrą nie ma luzów itp. Zanim zacznę wymieniać części chcialbym się doradzić bardziej obeznanych w temacie. Pozdrawiam Pz szarpnięcie mocno wałem na dół czy go góry powoduje podobny dźwięk ale pewności nie mam.
-
Witam, może się ktoś wypowie czy warto kupić te felgi i czy wejdą beż problemu do a4 b8 allroad polift allegro.pl ALLEGRO.PL
-
Ktoś pomoże ogarnąć ta pompę??? Potrzebuję info czy pompa działa cały czas czy np po uzyskaniu jakiejś temp, albo np po zgaszeniu auta. Co steruje ta pompa czujnik??? Gdzie znajduje się bezpiecznik??? Pozdro
-
Witam, mam problem z elektryczna pompa wody w a4 b8 143km. Wtyczka skorodowala w środku wymieniłem ją ale nadal pojawią się błąd P261D00 wymieniłem też pompę na nową ale błędu nie da się skasować. Wtyczka ma 3 kable +,- oraz s jak podłącze 2 pierwsze pompa kręci po włączeniu zapłonu jak podepnę 3 to przestaję działać. Druga sprawa pojawił się błąd P101600 zawór obejściowy, nie mogę go skasować. Podpowie mi ktoś co mogę posprawdzać. Jutro jadę 900km trasy mam trochę obawy. Pozdrawiam
-
Nie trzeba. Nie trzeba. Ja nie szukam przyczyny, znam zasadę działania termostatu i układu chłodzenia, w pierwszym poście zapytałem o termostaty bo są ponoć 2 a w polifcie podobno jeden. Nie spotkałem się wcześniej z dwoma termostatami posiadałem raczej starsze auta takie jak VW Scirocco mkI, Scirocco Mk II, Corrado. Teraz posiadam hondę crv IV i audi w hondzie też nie ma 2 termostatów stąd moje pytanie w pierwszym poście. Nie jestem mechanikiem raczej fanem motoryzacji i grupy vag. Pozdrawiam