misnik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O misnik
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
dolnośląskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia misnik
0
Reputacja
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
misnik odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję @Bart-S za odzew. Niestety na większość pytań nie jestem w stanie odpowiedzieć. Domyślam się, że raczej detergentem nie była płukana, gdyż nie zostało to wyszczególnione na fakturze. Był natomiast wymieniany olej w przednim dyferencjale. Odnośnie dojazdu - wydaje mi się, że przy spokojnej jeździe dokulam się. Odezwę się na pw. -
misnik obserwuje zawartość Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
misnik odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam, od kilku lat jestem posiadaczem A4 B7 z multitronikiem o kodzie JZT. Auto ma w tej chwili wyjeżdżone ponad 400k. Od dłuższego czasu miałem jeden (tylko jeden) problem – po pierwszym uruchomieniu, na zimnym silniku, auto przeciągało zmianę biegu. Gdzieś wyczytałem, że tak działa skrzynia, aby szybciej rozgrzać oleje. Problem tylko w tym, że to przeciąganie nie ustępowało nawet po dłuższej jeździe. Wystarczyło jednak przejechać krótki odcinek (2km), wyłączyć auto, odpalić od nowa i skrzynia od razu inaczej pracowała (płynnie, bez zwiększania obrotów). W ostatnim czasie doszło kilka innych. Pokusiłem się na dynamiczną wymianę oleju i po tym zabiegu mam następujące objawy: - na wstecznym czuć szarpanie - przy normalnej jeździe (do przodu) brak szarpania, ale jest odczuwalne redukowanie biegów przy hamowaniu (zwłaszcza mocniejszym) - w trakcie jazdy słychać łożysko (?) – im wyższe obroty, tym głośniej - po zatrzymaniu auta i wrzuceniu P, przez ok 15 sekund słychać jak coś zaczyna się kręcić w skrzyni, po czym szumienie ustaje – inne, a może to samo łożysko? Auto było sprawdzane przez OBDeleven, ale nie pokazuje żadnych błędów. Na desce również póki co nic się nie świeci. Kilkukrotnie próbowałem robić adaptację (przód/tył) na rozgrzanym aucie, ale nie pomogło to za bardzo w kwestii szarpania. Liczę się z koniecznością remontu, ale może jakieś sugestie?