Skocz do zawartości

misnik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misnik

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia misnik

0

Reputacja

  1. Dziękuję @Bart-S za odzew. Niestety na większość pytań nie jestem w stanie odpowiedzieć. Domyślam się, że raczej detergentem nie była płukana, gdyż nie zostało to wyszczególnione na fakturze. Był natomiast wymieniany olej w przednim dyferencjale. Odnośnie dojazdu - wydaje mi się, że przy spokojnej jeździe dokulam się. Odezwę się na pw.
  2. Witam, od kilku lat jestem posiadaczem A4 B7 z multitronikiem o kodzie JZT. Auto ma w tej chwili wyjeżdżone ponad 400k. Od dłuższego czasu miałem jeden (tylko jeden) problem – po pierwszym uruchomieniu, na zimnym silniku, auto przeciągało zmianę biegu. Gdzieś wyczytałem, że tak działa skrzynia, aby szybciej rozgrzać oleje. Problem tylko w tym, że to przeciąganie nie ustępowało nawet po dłuższej jeździe. Wystarczyło jednak przejechać krótki odcinek (2km), wyłączyć auto, odpalić od nowa i skrzynia od razu inaczej pracowała (płynnie, bez zwiększania obrotów). W ostatnim czasie doszło kilka innych. Pokusiłem się na dynamiczną wymianę oleju i po tym zabiegu mam następujące objawy: - na wstecznym czuć szarpanie - przy normalnej jeździe (do przodu) brak szarpania, ale jest odczuwalne redukowanie biegów przy hamowaniu (zwłaszcza mocniejszym) - w trakcie jazdy słychać łożysko (?) – im wyższe obroty, tym głośniej - po zatrzymaniu auta i wrzuceniu P, przez ok 15 sekund słychać jak coś zaczyna się kręcić w skrzyni, po czym szumienie ustaje – inne, a może to samo łożysko? Auto było sprawdzane przez OBDeleven, ale nie pokazuje żadnych błędów. Na desce również póki co nic się nie świeci. Kilkukrotnie próbowałem robić adaptację (przód/tył) na rozgrzanym aucie, ale nie pomogło to za bardzo w kwestii szarpania. Liczę się z koniecznością remontu, ale może jakieś sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...