Skocz do zawartości

kocur75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kocur75

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia kocur75

0

Reputacja

  1. Takie mam klasy wagowe: 0JF Klasa wagowa przedniej osi Kategoria wagowa 6 0YE Kategoria wagowa 5 Wybierając sprężyny jest dopuszczalny nacisk na oś. Jaki jest u mnie? bo w Audi nie wiedzą.Przeszukałem całe auto włącznie z bagażnikiem i i nie znalazłem wlepki która ma te naciski w kg czy funtach (Q5 2.0 TFSI Quattro, Tiptronic)
  2. numery już ogarnąłem, niestety w zamiennikach nie ma 1BV. eibach prokit z bilsteinem (B6/B8) będzie jak 1 BV? czy w którą stronę jak myślisz/myślicie? Sportowe zawieszenie Bilstein B12 Pro-Kit AUDI Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro Eibach E90-15-013-01-22 EIBACH.PL Zestaw sportowego zawieszenia (amortyzatory Bilstein i sprężyny Eibach) B12 Pro-Kit do AUDI Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro. Numer katalogowy E90-15-013-01-22 boję się że zmienię same sprężyny i efekt mnie nie zadowoli. Z drugiej strony twardziej od 1BV nie chcę
  3. uzupełniony profil! Same sprężyny ProKit z 1BA amorami? bo są różne opinie w necie o tym połączeniu....
  4. a żeby poszukać zamienników 1BV potrzebowałbym numerów katalogowych 1BV sprężyn i amorków. Poratowałby ktoś? Hugo a jakbyś miał porównać Eibacha do 1BV - sline to jakie różnice? slinem Q5 kumpla dzisiaj się przejadę więc będę miał porównanie
  5. W tytułowym aucie mam 1BA zawieszenie. Totalnie zbyt konfortowo dla mnie. Chcę zmieniać. Podpowiecie jaki zestawik ma sens? Nie jeżdzę wyczynowo. Po prostu nie cierpię tego efektu limuzynowego "pływania". Widzę że są jakieś komplety Eibachów, Bilsteinów etc ale to będzie deska jak rozumiem. Więc nie wiem co zrobić. Po głowie mi chodzi czy by nie zmienić na adaptacyjne. Mam Drive Select ale bez adaptacyjnego. Ale to trzeba wiązki ciągnąć, moduł dołożyć, czujniki. No i amorki zmienić ale widzę że Sachs robi adaptacyjne więc nawet nówki można wziąć. a może komuś 1BV się nie podoba 140.000 km po US ma przejechane, w Polsce nic praktycznie.
  6. Jakby ktoś chciałby się wymienić na poliftowe to ja bardzo chętnie oddam swoje BA i wezmę BV. 2016 r. USA u mnie (140.000 po US przejechane w Polsce 850 km ). Komfort jest za komfortowy dla mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...