Skocz do zawartości

br1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O br1989

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia br1989

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Okazało się przycisk Valet był wciśnięty w schowku.
  2. Witam Mam problem z tym ze nie otwiera się klapa bagażnika. Nie da się otworzyć z klamki, z przycisku na drzwiach ani z pilota. Można klapę otworzyc tylko poprzez podłączenia się przez komputer zewnętrzny. Ktoś wie gdzie szukac problemu? Dodam ze wymieniałem sensor ruchu do otwierania noga bo były uszkodzone piny. auto z USA, moduł otwierania kupiłem z takimi samymi oznaczeniami. czy może to być problem z brakiem adaptacji?
  3. br1989

    Wymiana potencjometru

    Dzień dobry Panowie, mam uszkodzone szkło w potencjometrze sterowania klimatronikiem. Czy jest możliwość jego demontażu bez specjalistycznych narzędzi i podmiana na inny?
  4. Rozumiem, chociaż kilka firm od konwersji systemu uważa ze jest w stanie zrobić adaptacje tych lamp, ponieważ obrysowka jest w zderzaku. Czy po załączniku jesteś mi w stanie pomoc z wyborem lamp na rynek eu?
  5. Dobry wieczor Kupiłem auto z USA i muszę doposażyć je w xenony. Obecnie mam tylko jedna lampe która jest dostosowana pod rynek USA. W związku z tym mam pytania. Czy powinienem dokupić dwie lampy Europa? Jeśli tak to z jakim oznaczeniem aby były kompatybilne z moim autem? czy wystarczy ze dokupie jedna brakująca z USA i zaadaptuje oświetlenie w sterowniku w taki sposób ze przejdą badanie techniczne. w załączniku obecne oznaczenie lamp i wtyczka
  6. Witam potwierdzam. Dziś wymieniono mi przegub i problem zniknął. Generalnie podczas pełnego skrętu nie było problemu, tylko przy delikatnym skręcie. Przegub z zewnątrz wyglądał poprawnie ale po zdemontowaniu był wyczuwalny luz. Problem rozwiązany. P.S: zastosowano przegub marki Spiden.
  7. Dziękuje za odpowiedz. Sprawdzilem wg Twoich wskazówek i jest to samo. Generalnie skrzynia działa płynnie. Nie ma problemów z przyspieszaniem, biegi się ładnie przełączają. Nie ma żadnych niepokojących dźwięków ze skrzyni. w czwartek wymienię przegub i zobaczymy.
  8. Witam, Chciałbym poznać opinie użytkowników forum, być może ktoś przerabiał podobny problem. Ten post postanowiłem dodać do działu układ napędowy oraz skrzynia biegów, ponieważ poniekąd tak zostałem nakierunkowany przez warsztat samochodowy gdzie serwisowałem w ostatnim czasie swoje auto. Ale od początku... Mniej więcej od kwietnia tego roku zauważyłem (wysłuchałem), że w czasie jazdy - podczas skręcania szczególnie w lewo, słychać terkotanie. Działo się tak podczas przyśpieszania, czyli zawsze wtedy kiedy dochodziło do skrętu wciskając pedał gazu. Kiedy puszczałem pedał, dźwięk ustawał. Sam odgłos mógłbym porównać do dźwięku kręcenia kołem fortuny (każdy kojarzy). Niezwłocznie wybrałem sie do mechanika. Jednak podczas wizyty, kiedy miałem wywołać ten dzwięk to oczywiście problem się nie pojawiał. W tamtym czasie mechanik stwierdził, że nie ma sensu wymieniać przegubu (wtedy takie miał przypuszczenia), skoro sytuacja się nie powtarza a on sam nie widzi podstaw do wymiany. Kazał jeździć i ewentualnie wrócić do niego jak problem się nasili. Przez kilka miesięcy faktycznie problem raz był, raz nie było. Aż do października, kiedy to dźwięk pojawia się zawsze podczas skrętu w lewo, rzadziej w prawo. Pojechałem zatem do pogwarancyjnego serwisu grupy VAG (początkiem października). Stwierdzili, że przegub jest okej ale w mechanizmie różnicowym było mało oleju. Dolali ten olej i kazali obserwować. Po 5 tys.km kazali wrócić i sprawdzą stan oleju bo w ich ocenie jeździłem z małą ilością oleju w dyfrze. Mogło to spowodować uszkodzenie łożyska. Na moje pytanie czy dyfer miał wyciek, odpowiedzieli że nie. Postanowiłem zadzwonić do serwisu gdzie naprawiają skrzynie multitronic. Facet odpowiedział, że skoro nie było wycieku to olej sam nie mógł wyparować i że wygląda to na uszkodzony przegub. Olej w skrzyni wymieniam co 50-60 tys.km w ASO. Ostatni raz w grudniu 2021. W ubiegłym tygodniu pojechałem do ASO w celu zdiagnozowania problemu. Diagnosta wybrał się ze mną na przejażdżkę. Wywołałem to zjawisko na rondzie podczas jazdy, powiedziałem że dzieje się tak podczas przyspieszania na skręcanych kołach w lewo (rzadziej w prawo), a do tego doszły drgania/wibracje odczuwalne na siedzeniach przednich. Miły Pan stwierdzi, że to lewy przegub zewnętrzny, ponieważ uszkodzony mechanizm różnicowy daje zupełnie inne symptomy. Czy ktoś miał podobny problem? Czy zaryzykować wymianę przegubu, czy może szukać problemu gdzie indziej? Na forum wyczytałem, że równie dobrze może to być uszkodzona dwumasa lub faktycznie dyfer. Auto ma 220.000 km. Z góry dziękuje za pomoc.
  9. Witam wszystkich użytkowników forum. Od 3 lat jestem szczęśliwym posiadaczem Audi :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...