Skocz do zawartości

Szperek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szperek

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Szperek

0

Reputacja

  1. @Mano4właśnie nie mogłem nic znaleźć na ten temat, aczkolwiek zdejmowałem pokrywę zobaczyć co tam się dzieje w ogóle i ku zdziwieniu właśnie ten dekielek co jest przymocowany do pokrywy zaworów od środka był cały na około sylikonem objechany. Wydaje mi się że tak nie powinno być. Po niedzieli wleci nowa pokrywa i odma. Jeśli nie pomoże pójdę pierw w turbo bo mam od kumpla za 400 regenerowane z gwarancją a później w uszczelniacze. Taki mała ciekawostka że kumpla tata ma Leona fr nie pamiętam jakiego ale tam fabryka przewidziała pobór oleju 1l na 1000km... Szok.. tak też robi, raz na tydzień litre dolewa ? ale tam nie czuć w spalinach oleju i nawet nie dymi, a moja B7 puści dyma czas od czasu nie tak że cały czas.
  2. Głowica była ponoć robiona cała przez poprzedniego właściciela. Turbo zero luzu wzdłużnego, poprzeczny delikatny.
  3. Witam. Problem z silnikiem 2.0tfsi oznaczenie BGB. Problem polega na nadmiernym zużyciu oleju (1l na 1000km). W układzie dolotowym w dolnych rurach ic znajdują się duże ilości oleju oraz w rurce która podąża od odmy do kolektora ssącego. Samochód cały czas nie dymi ale gdy zmienię bieg lub dam na luz to puści chmurę dymu. Nie wiem o co chodzi ale postanowiłem kupić zaślepkę odmy pcv delete. Zaślepilem i tu szok taki że auto wcześniej nie dymiło na postoju a tu dymi jak czołg. Przejechałem tak 15km myślałem że może wypala olej z ic. Ale cały czas dymi a za mną świata nie widać xD założę odmę nie dymi na postoju ale co jakiś czas puści ogromną śmierdząca chmurę dymu. Ktoś poradzi? Może ktoś miał to samo. Już ręce opadają:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...