Skocz do zawartości

PiotrZST

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O PiotrZST

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Stargard

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 i 16V
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam jak w temacie posiadam sprężarkę klimatyzacji Cargo 240864. Przekopałem internet, w Intercarsie przekopałem z pracownikiem kkatalog i nic, poszukuję tej tarczki sprzęgła, mocowanie na wał to wieloklin a mocowanie do koła pasowego to 3 śruby. wymiary średnica zewnętrzna ~88 mm wieloklin 25 zębów średnica wieloklinowe 13,6/13,5 mm a głębokość około 16 mm
  2. Przy próbie dobicia czynnika (z allegro) ciśnienie pokazuje w normie. Z klimy daję cały czas gorące powietrze i jak kolega podłączył VCDS okazało się, że niby zawór. Czy wymiana zaworu w 100% pomoże?
  3. Witam. Podpowie mi ktoś czy można i jeżeli tak to gdzie mogę się wpiąć dymiarka, aby sprawdzić szczelność układu. Niestety nie mam możliwości podpięcia kompresora powietrza ( bo go nie mam) a 200 zł to chyba lekka przesada za sprawdzenie. Kolejne pytanko brzmi, czynnik nabijamy do zaworu niskiego ciśnienia przy podszybiu?
  4. Czyli klimatyzację nabijamy do tego zaworku przy wężu nr 2?
  5. Czyli nawet jeżeli jeden jest uszkodzony to reszta nie będzie działać? Pytam bo sa podłączone równolegle, więc chyba powinny?
  6. Witam, problem jak w temacie. Po wrzuceniu wstecznego jeden długi sygnał dźwiękowy i nic więcej. Dziś zdjąłem zderzak i zmierzyłem wiązkę elektryczną i jest okej, czujniki podczas dotyku nie czuć, aby drżały. Wymieniac cały sterownik czy jakieś inne sugestie?
  7. Przekazniki pod sterownikiem silnika były zalane
  8. Aktualizacja z oględzin Przy wyjętym kluczyku: -podświetlone zegary -podświetlony włącznik awaryjnych -czasami długie się włącza -zalacza się wentylator chłodnicy Wyjęte bezpiecznik 1, 4, 22, 24 i ten mały, ielony od modułu swiatel bo zwiększały lekko pobór prądu, wentylator podbijał do 17 A Po wyjęciu bezpieczników w trybie uspionym pobór znośny, ale wciąż duży 0.2 A. Ktoś miał podobna sytuację, gdzie szukać rozwiązania?
  9. Witam. Tak jak w temacie zdechło mi aku, wchodząc do auta wszystko okej lecz nie ma grzania świec żarowych i nawet nie "chechla". Na pierwszy rzut oka radio robi zwarcie, po wyjęciu kluczyka dziwnie mryga jakby próbowało się włączyć i wyłączyć. Wyjąłem szybko bezpiecznik i przy wysiadaniu zauważyłem, że światła świecą CHYBA długie, więc wyjąłem na szybko pokrętło od zapalania świateł, lecz nic to nie dało, po 30 minutach całkowicie zdechło wszystko. Jakieś sugestie jak się za to zabrać samemu? Myślałem nad naladwoaniem aku w domu i wyjeciu wszystkich bezpieczników, codziennie dokładając jeden i sprawdzić gdzie nastepuje zwarcie Edit. Naładowałem go przez noc, odpaliłem dziada, lecz nie mogłem ESP wyłączyć. Po 12 h poszedłem znowu rozładowany i przy wyjętym kluczyku podświetlają się przyciski klimatronika.
  10. Witam, Jakiś czas temu regenerowałem turbo a z racji, że puszczało odmę to lec wyrzucil mechanik egr. Od tej pory jak tak solidnie, dam mu w piz... i nagrzeje się tak fest do 90 to czuć takie charakterystyczne odcięcie mocy/turbiny na całej budzie.Pozniej wiadomo jak zwolnienie to się nie rozpedze, ale jak temperatura spadnie to turbo znów zaczyna pracować. Byłem u niego to powiedział, że był jakiś błąd od "regulacji", usunął chwilę był spokoj i znów się pokazuje. W chwili obecnej zmieniam mechanika a termin dopiero na grudzień. Czy jest możliwość, aby powodem był źle wyprogramowany EGR? Czy może jakiś czujnik temperatury spalin? Postaram się wpaść do kolegi na dniach i z czytać błędy.
  11. Wypiąłem kostki z BCM, Wypiąłem przekaznik a na kostce od silnika pinie 2 i 3 jest ciągłość obwodu, czy to od tego że idzie przez pompę płynu od spryskiwaczy tylnej wycieraczki? Czy raczej może gdzieś między słupkiem a BCM jest uszkodzona wiązką. Na wyłączonym jak i włączonym zapłonie ciągłość obwodu nadal jest.
  12. Czyli idzie kolejno manetka > przekaznik > BCM > silnik?
  13. Postaram się w tym tygodniu załatwić silnik oryginalny na podmiankę i zobaczymy czy to coś da. Czy istnieje możliwość, że idzie przez moduł komfortu?
  14. Tylko dlaczego jak silnik jest odpięty to z "instalacji" wciąż wychodzi 3 razy po 12V powinno być tylko na 1 przewodzie
  15. Jak mam wyłączoną wycieraczkę ( manetka w pozycji 0) to na wiązce jest napięcie na wszystkich 3 przewodach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...