A tak delikatnie mówiąc co byś poradził w takiej sytuacji... Okazało się że że że kupił go kilka lat temu z takim silnikiem. Pod termostatem jest masa jakiegoś kleju czy cos i zaczęło to przeciekać.
Pytam bo u znajomego w Audi okazało się że ma cały silnik BAM zamiast BFB i kombinujemy jak wsadzić termostat. Jeździ nim parę lat i takie części jak rozrząd itp dobierał z BFB i bez problemu.
Tak w ogóle to wrzucę tutaj materiały które udało mi się znaleźć. Może komuś przyda się. Dotyczą Audi a4 B8 ale podejrzewam że w B7 jest podob1 Zestawienie sterownikow A4 B8.pdfZestawienie przekaznikow A4 B8.pdfMiejsca połaczeń A4 B8.pdf2 Zestawienie sterownikow A4 B8.pdfOpis bezpiecznikow.docxbezpieczniki A4 B8.pdfPunkty masy A4 B8.pdfAudi A4 Schemat instalacji elektrycznej PL (plik pdf).pdfnie.
Opis bezpiecznikow.docx
W tym momencie już nie. Znajomy posprawdzał miernikiem i mówił że prąd ,, ucieka,, gdieś jak by w skrzynce ze sterownikiem silnika. Tam są jakieś dwa przekaźniki 373 i 614. Jutro bierze się za robotę
Sprawdziłem na wtyczce od bezpiecznika. Do przekaźnika dostanę się jutro tylko powiedz pod który pin podpiąć się. Znajomy coś wspominał aby sprawdzić pin 64 w sterowniku silnika.
Napięcie sprawdzone na włączonym zapłonie oraz w czasie przekręcania kluczyka, czyli w czasie w którym powinna załączyć się pompa, wskazało identyczny wynik i to na nowym i starym przekaźniku. Czy może być temu winna kostka stacyjki?