Skocz do zawartości

GloboX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GloboX

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia GloboX

0

Reputacja

  1. Skoro mierzy za dużo to co? Program na więcej KM niż 200 i seryjne wtryskiwacze nie wyrabiają?
  2. Wiesz, zostałem poinformowany o takiej mocy przy zakupie auta... Niestety nie odwiedzałem hamowni aby stwierdzić czy ma mniej lub więcej. Za dużo mierzy powiadasz? Jakie powinny być mniej więcej wskazania przy 200KM? Czy jeśli przepływka jest uszkodzona to będzie mierzyła za mało czy również mogłaby mierzyć odwrotnie, zbyt bogato?
  3. Elegancko a co byś doradził sprawdzić w temacie "może górą brakuje lekko paliwa"? Wtryski, pompa? Filtr paliwa jest oczywiście nowy raz do roku.
  4. Niestety nie posiadam logów wykonanych zanim pojawił się problem bo nie było takiej potrzeby Auto ogólnie jeździ ok, po prostu mam wrażenie jakby od ostatniego czasu nie dawało rady tak jak wcześniej W sensie np. na drugim biegu przy "bucie" tak do 70KM/H idzie normalnie po czym dalej do odcięcia idzie mu to gorzej, przedtem ciągnął ładnie do trójeczki. A co powiesz na temat wskazania sondy? Nie powinno być w granicy -0.5 do 0.5?
  5. Witam, prosiłbym o analizę logów statyczne + dynamiczne z powodu iż autko ostatnio straciło lekko na mocy. Samochód ma podwyższoną moc na około 200KM (taki już sprowadziłem) i na pewno problem z mapą ECU odpada, ponieważ od 3 lat wszystko było w porządku, problem pojawił się na dniach (po prostu czuć, że silnik jest dużo słabszy). Pod maską siedzi turbina K04-15 reszta raczej seryjna. Z rzeczy wymienionych na nowe przez ostatni rok: N75, zawór DV, świece, sonda Statyczne: https://vaglogs.com/log/Not-Running-002-008-60b36457-1ba7-445d-9494-aa392448ec62 https://vaglogs.com/log/Not-Running-001-007-1321942f-e936-40dc-a87c-1b0c43f1c8a9 Dynamiczne: https://vaglogs.com/log/Not-Running-002-007-25cc2f66-336e-46cf-9ebe-a6edf59c42f2 https://vaglogs.com/log/Not-Running-002-025-60c74fba-bf6b-4ceb-9c3f-6cede89c08b2 https://vaglogs.com/log/Not-Running-001-013-ab38bb70-1805-477a-aa57-b9979a536491 Adaptacja paliwa (przed rozpoczęciem logów wynosiła tyle samo co po wyzerowaniu i przeprowadzeniu logów): https://vaglogs.com/log/Not-Running-008-Not-Running-2c2a8d86-df42-4fc1-b9c2-3c71ef8f916b Jeśli chodzi o błędy, przed wykonaniem logów 0 a po wykonaniu ten malutki jeden 1 Fault Found: 00543 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! 🙂 35-10 - - - Intermittent
  6. W takim razie wstępne oględziny za nami, czekamy na relacje po montażu
  7. Niestety ale ja nic nie słyszę na tych nagraniach lecz niech się inni wypowiedzą. Strzelam, że nagrywałeś to z wnętrza, prowadząc. Masz dziwne dźwięki tylko podczas jazdy czy na postoju przy jałowych obrotach także? Jeśli tak to nagraj z otwartą maską pracę na wolnych i przy lekkim przegazowaniu
  8. Koniecznie opisz jak spasowanie oraz ogólne wrażenia, sam mam ten "bajer" na oku lecz jeszcze się zastanawiam czy warto brać
  9. Często psikusa potrafią sprawić trzy śruby, kolektor wydechowy - turbina. Jeżeli są nieoryginalne to luzują się nawet już po kilku dniach Oczywiście WG też wchodzi w grę a nawet spotkałem przypadek gdy turbo postanowiło się rozszczelnić na łączeniu (strona zimna z gorącą). Poza tym zostają standardowe sprawy jak luźne elementy, napinacz, popychacze itd. Niestety ciężko wróżyć na odległość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...