
Driverro
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Driverro

Informacje
-
Imię
.
-
Miasto
.
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pompa wspomagania - nowa SKV 100 bar czy używana oryginał 105 bar?
Driverro odpowiedział(a) na Driverro temat w Audi A4 B5
A orientujesz się czy zalewać czerwony czy zielony płyn? -
Pompa wspomagania - nowa SKV 100 bar czy używana oryginał 105 bar?
Driverro odpowiedział(a) na Driverro temat w Audi A4 B5
Czyli też niemieckie chiny? -
Pompa wspomagania - nowa SKV 100 bar czy używana oryginał 105 bar?
Driverro opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, padła mi pompa wspomagania i nie wiem na jaką się teraz zdecydować. Mam teraz KYB 105 bar i nie wiem czy kupić nową niemiecką SKV z ciśnieniem 100 bar czy kupić używaną oryginalną 105 bar? Nowa to niby nowa, ale no ciśnienie mniejsze, a z używaną można się naciąć. Odczuje różnicę w kręceniu kierownicą przy nieco mniejszym ciśnieniu? Co byście zrobili na moim miejscu? -
@Pieterb Więc został tylko niezdiagnozowany problem drgań na niskich obrotach jak auto stoi w miejscu. Podsumowując, bo wątek już trochę długi i łatwo można się pogubić. Rozwiązane problemy: - problem z brakiem mocy podczas przyspieszania na wysokich obrotach (obroty rosły, a samochód nie przyspieszał) - pomogła wymiana listwy. - problem z przerywaniem podczas przyspieszania na niskich obrotach - pomogła nowa cewka zapłonowa. Nierozwiązane problemy: - drgania na niskich obrotach podczas postoju (lekka detonacja) Wymienione rzeczy: - listwa wtryskowa - cewka zapłonowa - reduktor - świece zapłonowe
-
Pomogło. Teraz normalnie się rozpędza. Może rzeczywiście niedokładnie opisałem problem. Generalnie wyglądało to tak, że im wyższe były obroty tym słabiej samochód przyspieszał. Przecież pisałem. Problem z drganiami nie ustał, ustał tylko problem tego typu, że wcześniej jak wciskałem gaz do oporu na niskich obrotach to dusił się i przerywał przyspieszanie. Teraz jest dobrze.
-
Zwykłe zdjęcie spod machy wstawić?
-
Więc tak... Proszę nie obrażać. Nie wydaję kasy na niezbędne rzeczy - listwę musiałem wymienić, bo nie miał mocy na wysokich obrotach, po prostu obroty rosły, a samochód nie chciał przyspieszać. Cewkę też musiałem wymienić, bo miała przebicia i przerywało przy przyspieszaniu. Co do tego czy to złe podejście do sprawy, że "olewam" - nie wiem. Gazownik powiedział, że taka lekka detonacja nie wpłynie na nic oprócz komfortu siedzących w samochodzie na niskich obrotach.
-
Oj tego to nie wiem co to za reduktor, ale 2 gazowników sprawdzało i mówili, że dobrze dobrany.
-
Wtryski nowe. Fakt - minęło tyle czasu, ale tak jak napisałem już się trochę przyzwyczaiłem i nie zależy mi jakoś bardzo na rozwiązaniu problemu, jednakże fajnie by było go rozwiązać.
-
Witam, macie jakieś sprawdzone świece na LPG do 1.8, na których silnik dobrze pracuje?
-
Na jakich świecach jeździsz?
-
Skrócone wężyki, równej długości, wymieniona cewka z kablami, nowe świece - problem dalej występuje, ale już się trochę przyzwyczaiłem i nie dążę do jego naprawy aż tak. Wiadomo co może być winne skoro już wszystko co podałem wymieniłem?
-
Witam. Czy da się jakoś tanio polepszyć jakość audio w przedlifcie? Ogólnie dźwięk zadowalający, ale bassu mało. Radio Audi Concert, wersja tylko z 2 głośnikami z przodu. Jak w radiu ustawię bass na więcej niż +3 (max +6) to zaczyna charczeć przy większości utworów. Wymiana głośników albo może samego radia coś pomoże? Nie chcę się bawić w nie wiadomo jakie rzeczy. Mam takie radio jak w załączniku. Zauważyłem na aukcjach, że dużo osób nie ma oryginalnego radia. Czym to jest spowodowane? Po prostu popsuł im się oryginał i kupili zamiennik od stricte producentów audio czy po prostu to oryginalne jest słabe?
-
No tak, ale trzeba jeszcze błotnik ciąć.
-
Jakieś minusy?