SzymonJK
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O SzymonJK
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Norwegia
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia SzymonJK
0
Reputacja
-
Gr. 93? co masz dokładnie na myśli? wydaje mi się że gdyby wałek był przestawiony o ząbek to ogniwa by się nie zgadzały jak i strzałka na wałku by nie trafiła w tę szczelinę przed kołem zębatym 🤔
-
SzymonJK obserwuje zawartość P0012 po wymianie paska oraz napinacza rozrządu w A4 B6 1.8T
-
Szczęśliwego nowego roku wszystkim. Mam problem z moją a4 b6 1.8T, mianowicie wymieniłem pasek oraz napinacz łańcuszka rozrządu natomiast sam napinacz zamówiłem... z najniższej półki z wbudowanym czujnikiem który następnie podpiąłem. Sam rozrząd zamontowałem książkowo i jestem w 100% przekonany że został on poprawnie założony, po wymianie kręciłem silnikiem manualnie niezliczoną ilość razy dla pewności czy wszystko się zgadza i następnie wszystkie części złożyłem. Samochód odpala normalnie a problem polega na tym że obroty silnika skaczą zwłaszcza na biegu jałowym oraz na niskich obrotach. Mógłby ktoś z was mi doradzić/pomóc gdzie mógłbym doszukiwać się problemu i czy istnieje ewentualnie jakieś rozwiązanie elektroniczne które mogłoby to naprawić? na początku myślałem że trzeba zaprogramować czujnik w napinaczu ale nie jestem do końca przekonany. Mam narzędzie diagnostyczne które ma wbudowaną funkcję ,,intake cam adjustment bank1'' aczkolwiek wolę pierw wstawić tego posta tutaj. W załączniku wstawiam zdjęcia napinacza oraz tego jak wymieniłem rozrząd. Między strzałkami na wałkach jest 16 tych malutkich rolek w łańcuchu czyli powinno się zgadzać, wszystkie śruby dokręcone na 10 Nm