Skocz do zawartości

SzymonJK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SzymonJK

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Norwegia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SzymonJK

0

Reputacja

  1. Gr. 93? co masz dokładnie na myśli? wydaje mi się że gdyby wałek był przestawiony o ząbek to ogniwa by się nie zgadzały jak i strzałka na wałku by nie trafiła w tę szczelinę przed kołem zębatym 🤔
  2. Szczęśliwego nowego roku wszystkim. Mam problem z moją a4 b6 1.8T, mianowicie wymieniłem pasek oraz napinacz łańcuszka rozrządu natomiast sam napinacz zamówiłem... z najniższej półki z wbudowanym czujnikiem który następnie podpiąłem. Sam rozrząd zamontowałem książkowo i jestem w 100% przekonany że został on poprawnie założony, po wymianie kręciłem silnikiem manualnie niezliczoną ilość razy dla pewności czy wszystko się zgadza i następnie wszystkie części złożyłem. Samochód odpala normalnie a problem polega na tym że obroty silnika skaczą zwłaszcza na biegu jałowym oraz na niskich obrotach. Mógłby ktoś z was mi doradzić/pomóc gdzie mógłbym doszukiwać się problemu i czy istnieje ewentualnie jakieś rozwiązanie elektroniczne które mogłoby to naprawić? na początku myślałem że trzeba zaprogramować czujnik w napinaczu ale nie jestem do końca przekonany. Mam narzędzie diagnostyczne które ma wbudowaną funkcję ,,intake cam adjustment bank1'' aczkolwiek wolę pierw wstawić tego posta tutaj. W załączniku wstawiam zdjęcia napinacza oraz tego jak wymieniłem rozrząd. Między strzałkami na wałkach jest 16 tych malutkich rolek w łańcuchu czyli powinno się zgadzać, wszystkie śruby dokręcone na 10 Nm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...