Skocz do zawartości

traktor123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O traktor123

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia traktor123

0

Reputacja

  1. Tak, zapomniałem wrzucić. Dziś po dojechaniu do świateł pojawił się check. Przeskanowałem carscannerem i pokazały się te błędy. Auto ma lpg, ale na benzynie działo się to samo. Na filmie przełączałem z lpg na pb.
  2. Jest jeszcze jeden problem, byłem u osoby zajmującej się skrzyniami biegów, komputer nie odczytuje danych ze skrzyni.
  3. Tak jak widać na filmie, po zaparkowaniu i ustawieniu na P wskazówka dosyć mocno się waha, na początku filmu słyszalny jest dźwięk który moduluje się wraz z obrotami natomiast nie mam pojęcia co to może być. Obroty falują również po zatrzymaniu się np. na światłach, gdy zatrzymam się na wzniesieniu problem się pogłębia. Jeśli ktoś wie co może być przyczyną prosiłbym o komentarz.
  4. Zmieniłem na dostęp offline, powinno uruchomić bez logowania
  5. Witam. Może ktoś miał podobny przypadek i mógłby uchylić rąbka tajemnicy. Dziś po zaparkowaniu i przestawieniu dźwigni na P, obroty zaczęły falować jak na załączonym wideo. Przekładnia s tronic. Załączam link do wideo z dysku google ponieważ rozmiar był za duży. 20230617_150411.mp4 - Dysk Google DRIVE.GOOGLE.COM
  6. traktor123

    Hak holowniczy

    Oddałem wiązkę do sklepu i zakupiłem uniwersał trzynasto pinowy z modułem, będą wpinki w światła oraz czujniki. Jak to będzie wyglądać z kodowaniem? W instrukcji żadnej wzmianki o tym, będzie taka potrzeba?
  7. traktor123

    Hak holowniczy

    To by wszystko wyjaśniało, dzięki za odpowiedź Ale z racji że nie mogłem dłużej czekać, wymieniłem wiązkę na standard 13pin i będę wpinał się bezpośrednio do świateł Ale tutaj mam kolejne pytanie, czy muszę potem coś zakodować? W instrukcji nie ma o tym ani słowa
  8. traktor123

    Hak holowniczy

    Witam wszystkich Przychodzę z tematem modułu i wiązki. Pacjent Audi a4 allroad 2012 wersja poliftowa. WAUZZZ8K5DA105265 Zakupiłem hak z dedykowaną wiązką do pojazdu, problem jest taki że zasilanie wychodzące z modułu (R1) powinienem podłączyć Do kostki znajdującej się przy wiązce kabli w prawym boczku bagażnika, tam gdzie bezpieczniki komp etc. Niestety takiej kostki nie znalazłem, czy może być gdzieś ukryta? Jeśli Tak to gdzie jej szukać. Poszperałem po necie Ale nic nie znalazłem. Jeśli okaże się że takowej nie posiadam, to czy jest możliwość zarobienia takiej kości przez elektryka, czy czeka mnie wymiana wiązki i łączenie kabli przez standardowe spinki? Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich Przychodzę z tematem modułu i wiązki. Pacjent Audi a4 allroad 2012 wersja poliftowa. WAUZZZ8K5DA105265 Zakupiłem hak z dedykowaną wiązką do pojazdu, problem jest taki że zasilanie wychodzące z modułu (R1) powinienem podłączyć Do kostki znajdującej się przy wiązce kabli w lewym boczku bagażnika, tam gdzie bezpieczniki komp etc. Niestety takiej kostki nie znalazłem, czy może być gdzieś ukryta? Jeśli Tak to gdzie jej szukać. Poszperałem po necie Ale nic nie znalazłem. Jeśli okaże się że takowej nie posiadam, to czy jest możliwość zarobienia takiej kości przez elektryka, czy czeka mnie wymiana wiązki i łączenie kabli przez standardowe spinki? Pozdrawiam
  10. Od zakupu zrobiłem 8k i problem praktycznie odkąd zrobiło się chłodniej. Auto było kupione w lecie. Gazownika odwiedziłem lecz nie tego u którego zakładany był gaz ale u osoby zajmującej się również instalacjami stag. Instalacje zakładał poprzedni właściciel kilkaset kilometrów odemnie. Gazownik nie zaobserwował nic, jeździliśmy z podpiętym kompem i tylko raz bujnęło obrotomierzem. Na wykresie zaobserwował przycięcie się dawki gazu ale stwierdził że nic nie może po tym wywnioskować. Zwiększył mi tylko mieszankę na biegu jałowym i wymienił filtr przed parownikiem. Z tym że na benzynie jest ok, to nie do końca. Zdarza sie bardzo bardzo rzadko i z bardzo delikatnym skutkiem. Na lpg jest to bardzo spotęgowane i zdarza się praktycznie na każdych światłach. Błędy usunięte i narazie nic nie pokazuje. Staram się sprawdzać na bieżąco.
  11. Witam. Od pewnego czasu zmagam się z problemem falujących obrotów. Postaram się opisać cały problem. Z góry zaznaczam że auto wyposażone jest w instalację gazową stag z dotryskiem benzyny. Wszystkie objawy pojawiają się wtedy kiedy silnik jest zimny, po całkowitym nagrzaniu praktycznie nie ma tych objawów lub pojawiają się raz na sto zatrzymań. Po dojechaniu do świateł lub skrzyżowania obroty falują, silnik ewidentnie nierówno pracuje, od pewnego czasu nierówna praca objawia się bez falujących obrotów ale rzadko. Czasami potrafi warczeć tak, że trzęsie całą budą. Co najciekawsze problem ustaje, kiedy przełączę auto na benzynę. Dosłownie jak ręką odjął. Jedynie kilka dni temu po zatrzymaniu się na delikatnym wzniesieniu silnik zaczął nierówno pracować i po przełączeniu na benzynę nie chciał wrócić do swojego rytmu. Objawy te praktycznie nie występują przy jeździe na samej benzynie. Zdarzyło się to parę razy natomiast było to może jedno warknięcie i delikatne podniesienie się wskazówki na obrotomierzu. Załączam grafikę z błędów które pokazał komputer pokładowy. Dodaję również film który udało mi się nagrać, niestety nie słychać na nim nierównej pracy. Na nagraniu autko uspokoiło się samo natomiast często muszę ratować się przełączaniem na benzynę. Błąd zwarcia na cylindrze pojawił się prawdopodobnie podczas jazdy na esce kiedy to auto na chwilę odcięło pedał gazu, pojawiła się kontrolka i po chwili zgasła. Cewka została zamieniona z trzeciego cylindra na 4 i narazie żadnych błędów. Jeśli ktoś miał podobny przypadek, lub ma informacje na temat tego typu przypadku prosiłbym o pomoc. VID_20221118_145627.mp4 VID_20221118_144700.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...