Skocz do zawartości

damianw123

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O damianw123

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Miedźno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.6 i
  • Kod silnika
    ALZ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Błotnik prawy ly9b a4 b7 Zobacz ogłoszenie Witam Kupię prawy oryginalny błotnik ly9b do b7, najlepiej nie zgnity i nie pognieciony, polerke ogarne. Wiem, że może być ciężko, ale czekam cierpliwie 👍 Użytkownik damianw123 Data 01/29/25 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  2. damianw123

    Błotnik prawy ly9b a4 b7

    Pozostały czas: 28 dni i 9 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Witam Kupię prawy oryginalny błotnik ly9b do b7, najlepiej nie zgnity i nie pognieciony, polerke ogarne. Wiem, że może być ciężko, ale czekam cierpliwie 👍

    Do ustalenia

  3. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Tu jest z drogi powrotnej
  4. @przem8 Log #799593 LOG.TUNEZILLA.COM vcds-graph KIKSU.NET A web application for visualizing VCDS measurement log files. Jeden z przejazdu w jedną stronę Drugi przy powrocie. Auto rozgrzane było
  5. @przem8To są logi z postoju, ale dodawałem gazu do 3 tysięcy obrotów. Jutro albo w sobotę zrobie z jazdy
  6. @przem8zapomniałem dodać, że pojawia się błąd evap - nieprawidłowy przepływ. Czy to może mieć wpływ?
  7. Ok, mogę zrobic podczas jazdy. Czy robić jak auto już będzie miało 90? Tzn rozgrzać do 90 i dopiero robić? Jakiś zakres obrotów obrać? Czy po prostu normalnym codziennym stylem jazdy?
  8. Zrobiłem logi na PB, bo LPG blokuje, zrobiłem tylko na postoju aktualnie. Grupy 002,001,031,032,033. Czy coś pomoże?
  9. Hej. Mam taki problem z instalacją KME w aucie Audi a4 b7 1.6. mianowicie zakładana była 1.5 r temu i od samego początku było nagłe szarpnięcie podczas jazdy, albo przyśpieszania. Pojechałem do warsztatu, poprawili ale wróciło za jakiś czas. Pojechałem do drugiego i powiedział, że było włączone automatyczne kasowanie błędów, i po kasowaniu błędu to była tachwila na powrót korekt, przełączył mi to na "cut off" czyli na nodze z gazu, ale niestety po wciśnięciu znów gazu potrafi szarpnąć. Jeśli chodzi o korekty, to na postoju były max 7%, niestety nie wiem jakie podczas jazdy. Jeśli chodzi o kasowanie błędu, to był to od mieszanki, że za ubogo. VCDS nie mogę sprawdzić korekt, bo blokuje sterownik gazu a błędu w silniku nie mam od mieszanki. Czy mimo iż nie ma błędu to może być problem z lambdą? Ewentualnie katalizator ma znaczenie? Prosiłbym nie cisnąć, bo na regulacji LPG się kompletnie nie znam
  10. damianw123

    Wahania poziomu oleju

    Witam Otóż nie wiem czy jest problem z poborem oleju, czy nie, bo są wahania. Wymieniałem olej 3 tygodnie temu. Zalalem do maximum i tak zostawiłem. Przejechałem 800 km, normalnie, bez tras i deptania. Sprawdziłem pierwszy raz przy 400km, nie zmieniło się nic. Sprawdzam dziś i jest 3/4 na miarce. Jest możliwe, żeby przy takim przebiegu ubyło już oleju? Jeśli chodzi o wahania to ciężko mi to wytłumaczyć ale spróbuję. Jak zrobię krótki dystans i nie zagrzeje się dobrze to potem w tym samym miejscu sprawdzania jest tego oleju mniej. Czy to chwilę po zgaszeniu, czy po nocy. Natomiast jak jest dobrze zagrzany, to potrafi "wrócić" do wyższego poziomu. Było też tak, że odkręciłem kiedyś korek wlewu oleju na odpalonym, nie wystrzeliło go, ani nie zassało, lekko drżał. Ale po tym zabiegu też miałem przypadek, że olej się obniżył. Wiem, że pomieszane, ale nie wiem jak to wyjaśnić. Kiedyś dla testu dolalem do pelna ponownie, to po kilku dniach było ponad max, tak jakby olej wrócił. Czy jest możliwość, że hydraulika albo filtr czasem go "zatrzyma" u góry i nie wróci do miski cały?
  11. To wiem, ale mnie nie chodzi o kreski po skasowaniu, a o komunikat po przekręceniu kluczyka. Jak ustawiłem że 5 tyś przejechane, to było po naciśnięciu kluczyka na liczniku od razu że "service in 10000 365 days", ale to powinno być po naciśnięciu kluczyka, a nie po przekręceniu kluczyka
  12. Witam Jak u Was jest z informacją na fisie o serwisie olejowym? Pokazuje się dopiero od jakiś kilometrów? Czy zaraz od wykasowania? Bo ja ustawiłem w vcds żeby nie był LL i na 15 tyś km i 365 dni. Potem dodałem że przejechałem 5 tyś, żeby liczył od 10. Teraz pokazuje cały czas po przekręceniu kluczyka, service in 9900,9800 itd. czy nie powinno być że dopiero ok 3 tysięcy przypomni, a jak dystans wyjdzie,to wskoczy "SERVICE!" ? A4 B7 1.6 ALZ 2005
  13. @afroo.czy ewentualnie z b6 będą pasować?
  14. Bo ciężko znaleźć oryginał w kolor, a znalazłem o innym kształcie w kolorze i pytam, żeby nie zdejmować zderzaka na darmo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...