Marcelabt
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Marcelabt
Informacje
-
Imię
Marcel
-
Miasto
Malopolskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
ASB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Marcelabt
0
Reputacja
-
[B7 3.0TDi] Nierówna praca na wolnych obrotach
Marcelabt odpowiedział(a) na lioleon temat w Audi A4 B6/B7
Mysle, ze jesli ktos sie znajdzie kto rozwiazal problem. -
[B7 3.0TDi] Nierówna praca na wolnych obrotach
Marcelabt odpowiedział(a) na lioleon temat w Audi A4 B6/B7
Masz cos ciekawszego do dodania?? Kolejna inteligentna odpowiedz. -
[B7 3.0TDi] Nierówna praca na wolnych obrotach
Marcelabt odpowiedział(a) na lioleon temat w Audi A4 B6/B7
Dalej nikt nic? Pewnie nie jedna osoba rozwiazala problem ale oczywiscie nie chce sie podzielic rozwiazaniem jak to na forum bywa..... -
xxxPALUCHxxx obserwuje zawartość Marcelabt
-
[B7 3.0TDi] Nierówna praca na wolnych obrotach
Marcelabt odpowiedział(a) na lioleon temat w Audi A4 B6/B7
Nikt nic??????? -
Marcelabt obserwuje zawartość [B7 3.0TDi] Nierówna praca na wolnych obrotach
-
[B7 3.0TDi] Nierówna praca na wolnych obrotach
Marcelabt odpowiedział(a) na lioleon temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Udalo sie rozwiazac problem??? W moim aucie wystepuje identyczny problem jak w wielu innych przypadkach ale zauwazylem, ze jezeli uda sie komus rozwiazac klopot to maja reszte uzytkownikow gleboko w .... i tyczy sie to kazdego forum. Przeczytalem chyba caly net odnosnie naszego problemu i zauwazylem, iz w/w problem wystepuje nagminnie w 2.0 i 3.0 tdi. W wiekszosci problem rozwiazuje wymiana zaworu regulacji cisnienia paliwa, ale to tyczy sie glownie 2.0 gdzie cisnienie paliwa "mocno skacze" i zapisuje sie blad. Wynika to z racji slabych pomp wysokiego cisnienia, ktore "opilkuja" i zasyfiaja uklad w tym regulator. Uzytkownicy 3.0 uwazaja, iz w wiekszosci przypadkow wymiana regulatora na listwie czy zaworu na pompie nie przynosi skutkow, wiec jesli jest ktos kto rozwiazal ten problem niech napisze co jest nie tak. W jednym temacie ktos napisal jak rozwiazal problem ale nie do konca potrafil wytlumaczyc: Zobacz wątek - [A6 C6 3.0TDI]Cisnienie paliwa wysokie na wolnych obrotach • .: AUDI KLUB POLSKA :. • WWW.AUDIKLUB.ORG U mnie objawy sa takie: na zimnym cisnienie zadane 227 i aktualne 227 - silnik pracuje ok. W miare grzania sie zadana 227 aktualna skacze nawet do 290, wtedy zaczyna sie bujanie autem i dziwne dzwieki z pod maski. Kiedy silnik dogrzewa sie do max temp albo jest juz na max, zadana wskakuje na 480 i aktualna tez ok. 480, wtedy tez samochod buja i trzesie lacznie z dziwnymi dzwiekami. Dodam, ze po ostrzejszej jezdzie musi postac pare minut na wolnych obrotach zeby takie cuda zaczely sie dziac a po spokojnej jezdzie np. po miescie od razu tak sie dzieje. Zupelnie jakby cos sie blokowalo w ukladzie wtryskowym. Reszta parametrow i komfort podczas jazdy ok. Wyjecie bezpiecznika 28 powoduje, iz pompa w baku nie pracuje a samochod odpala i jezdzi bez problemu. Pompa w baku u mnie nie wlacza sie po zaplonie - nie wiem czemu ale podczas testu wyjsc pracuje bez problemu. Czy uszkodzony kosz w baku moze powodowac problem z cisnieniem paliwa? Moze cos z powrotem paliwa?????????? Podrawiam i zapraszam do dyskusji zanim zaczne rozbierac i wymieniac czesci za milion zl.;)