Skocz do zawartości

Marcelabt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Marcelabt

Informacje

  • Imię
    Marcel
  • Miasto
    Malopolskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    ASB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcelabt

0

Reputacja

  1. Mysle, ze jesli ktos sie znajdzie kto rozwiazal problem.
  2. Masz cos ciekawszego do dodania?? Kolejna inteligentna odpowiedz.
  3. Dalej nikt nic? Pewnie nie jedna osoba rozwiazala problem ale oczywiscie nie chce sie podzielic rozwiazaniem jak to na forum bywa.....
  4. Witam. Udalo sie rozwiazac problem??? W moim aucie wystepuje identyczny problem jak w wielu innych przypadkach ale zauwazylem, ze jezeli uda sie komus rozwiazac klopot to maja reszte uzytkownikow gleboko w .... i tyczy sie to kazdego forum. Przeczytalem chyba caly net odnosnie naszego problemu i zauwazylem, iz w/w problem wystepuje nagminnie w 2.0 i 3.0 tdi. W wiekszosci problem rozwiazuje wymiana zaworu regulacji cisnienia paliwa, ale to tyczy sie glownie 2.0 gdzie cisnienie paliwa "mocno skacze" i zapisuje sie blad. Wynika to z racji slabych pomp wysokiego cisnienia, ktore "opilkuja" i zasyfiaja uklad w tym regulator. Uzytkownicy 3.0 uwazaja, iz w wiekszosci przypadkow wymiana regulatora na listwie czy zaworu na pompie nie przynosi skutkow, wiec jesli jest ktos kto rozwiazal ten problem niech napisze co jest nie tak. W jednym temacie ktos napisal jak rozwiazal problem ale nie do konca potrafil wytlumaczyc: Zobacz wątek - [A6 C6 3.0TDI]Cisnienie paliwa wysokie na wolnych obrotach • .: AUDI KLUB POLSKA :. • WWW.AUDIKLUB.ORG U mnie objawy sa takie: na zimnym cisnienie zadane 227 i aktualne 227 - silnik pracuje ok. W miare grzania sie zadana 227 aktualna skacze nawet do 290, wtedy zaczyna sie bujanie autem i dziwne dzwieki z pod maski. Kiedy silnik dogrzewa sie do max temp albo jest juz na max, zadana wskakuje na 480 i aktualna tez ok. 480, wtedy tez samochod buja i trzesie lacznie z dziwnymi dzwiekami. Dodam, ze po ostrzejszej jezdzie musi postac pare minut na wolnych obrotach zeby takie cuda zaczely sie dziac a po spokojnej jezdzie np. po miescie od razu tak sie dzieje. Zupelnie jakby cos sie blokowalo w ukladzie wtryskowym. Reszta parametrow i komfort podczas jazdy ok. Wyjecie bezpiecznika 28 powoduje, iz pompa w baku nie pracuje a samochod odpala i jezdzi bez problemu. Pompa w baku u mnie nie wlacza sie po zaplonie - nie wiem czemu ale podczas testu wyjsc pracuje bez problemu. Czy uszkodzony kosz w baku moze powodowac problem z cisnieniem paliwa? Moze cos z powrotem paliwa?????????? Podrawiam i zapraszam do dyskusji zanim zaczne rozbierac i wymieniac czesci za milion zl.;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...