Skocz do zawartości

Ciuciu11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ciuciu11

Informacje

  • Imię
    Kornel
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ciuciu11

0

Reputacja

  1. Mam tylko błąd od termostatu zwarcie z plusem ale jego miałem od zawsze, przedmuchałem nagrzewnice próbowałem odpowietrzyć kilka razy, i to wygląda tak że na wolnych obrotach nic nie leci z powrotu nagrzewnicy jak się trochę da gazu to coś leci i wtedy jest ciepło, przy odpowietrzaniu gazowałem i się auto nie grzało, a potem wszystko skręciłem i zrobiłem przejażdżkę i d*pa jak parkowałem do garażu zrobiło się 120 stopni, termostat musi się otwierać bo wąż do chłodnicy był gorący
  2. Witam, posiadam Audi a4 b6 1.8t i jeśli chodziło o chłodzenie i grzanie wszystko szło pięknie, aż dziś nagle przestało działać ogrzewanie, a auto grzeje się grubo ponad 90 stopni, jakieś rady od czego mam zacząć szukać i co to może być?
  3. To quattro, tylko problem jest taki że jak wjeżdżam na mokre przejście dla pieszych to tył mi wpada w poślizg. A przed wymiana zawiechy z tyłu tego nie było
  4. A te kąty na tyle nie powinny być zbliżone do zera?
  5. Niby na wykresie jest że poprawione ale do rzeczywistości to ma się nijak, dam do poprawy mu zbieżność jeszcze raz
  6. Witam, mechanik wymienił mi całe zawieszenie z tyłu oprócz amortyzatorów. Zrobił geometrię. I teraz po pierwsze na prostej kierownicy auto ucieka w lewo, a po drugie jak wjeżdżam w mokre pasy to jakbym w lód wjechał i auto mi wpada w poślizg tyłem. Mam opony 225/40 Continental z 2021 roku trochę jest tam jeszcze bieżnika więc wątpię że to opony. Co mogę powiedzieć mechanikowi?
  7. Drążki są nowe, spróbuje dokręcić śrubę od regulacji magla, może coś da, wyczytałem że dostęp. Jest
  8. Witam, w mojej b6 1,8t quattro od początku kupna przy krótkich ruchach było słychać stukanie. Na stacji diagnostycznej powiedzieli, że całe zawieszenie jest ok, więc te stuki to z maglownicy albo krzyżaka. Pojeździłem tak trochę ale po jakimś czasie przy ruszaniu na skrzyżowaniach w lewo i chyba też prawo, zaczeło mi stukać podczas skręcania. Podejrzewałem, że to przeguby. Pojechałem do mechanika stwierdził, że maglownica leży. To przy okazji wymieniłem drążki końcówki i górne wahacze i samą maglownicę. kupiłem na olx za 800zł niby zregenerowaną, przyszedł kurier otworzyłem, a że sie nie znam na maglach to nie umiałem stwierdzić w jakim jest stanie. Mechanik oddał mi auto i starą maglownicę(nie musiałem zwracać jej). I teraz problem jest taki, że przy skręcaniu faktycznie ucichło, może jak agresywniej skręce to coś czuć, ze przeskakuje, ale jest lepiej niż było. Za to stoję w miejscu krótkie ruchy kierownicą i stuka, podczas jazdy robiąc naprawdę krótkie ruchy czuję po prostu luz. Przechodząc do sedna, czytałem, że te luzy można kasować o ile się nie mylę , czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać?
  9. Problem rozwiązany, uszkodzona gruszka, 5 godzin w dwie osoby i naprawione koszt 200zl gruszka plus uszczelki do turbo.
  10. Cały czas pamiętam o Twojej radzie, dlatego dziś przyjrzałem się temu wężowi, ale całego nie zobaczyłem bo jest za bardzo schowany pod innymi przewodami. I z warsztatem, który miał wymienić, umówiłem się na pon i przy mnie go zrobią. Nie szukam problemów tam gdzie ich nie ma, po prostu lubię poszerzać swoją wiedzę i jeśli problemem okaże się ten przewód to nic nie stoi na przeszkodzie abym lepiej poznał mechanike swojego pojazdu.
  11. I czemu przewód od n75 który gdzieś tam wchodzi pod turbo (nie ten do gruchy) jest on przezroczysty, chodzi o to, że no różni sie znacząco od typowego przewodu podciśnieniowego
  12. Obawiam się, że to jest problem. Zrobiłem logi na odpiętej kostce n75. Przeładowało, różnica w logach jest taka, że wartość zadana jest większa o 0,2bara, a przeładowanie mniejsze o 0,1bara. Zadzwoniłem, do tunera wspomnianego na początku, stwierdziłem, że chce sobie z nim wyjaśnić co się stało, i ku mojemu zdziwieniu umówił się jutro ze mną i chcę dowieść swojej racji, że problem leży w samym turbo. Po czym dojść, że ta klapka od WG jest zacięta? I jeszcze jedno może głupie pytanie z mojej strony, czy w turbinie od 1.8t są kierowniczki sterujące przepływem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...