Jump to content
IGNORED

Rzuca autem po wymianie zawieszenia z tyłu.


Recommended Posts

Posted

Witam, mechanik wymienił mi całe zawieszenie z tyłu oprócz amortyzatorów. Zrobił geometrię. I teraz po pierwsze na prostej kierownicy auto ucieka w lewo, a po drugie jak wjeżdżam w mokre pasy to jakbym w lód wjechał i auto mi wpada w poślizg tyłem. Mam opony 225/40 Continental z 2021 roku trochę jest tam jeszcze bieżnika więc wątpię że to opony. Co mogę powiedzieć mechanikowi? 

Posted

Albo ten nowy zawias jest do bani , albo mecher spaprał robotę...

Może być jeszcze jedno i drugie razem wzięte..... 😁

Posted

Żeby w quattro wyregulować prawidłowo tylne zawieszenie to trzeba mieć porządne oprzyrządowanie z dostępem do wszystkich danych dotyczących ustawianych parametrów....

Posted

Ja w lipcu również  zmieniłem cały tylni zawias ,gościu ustawił mi perfekcyjnie,ze starego zawiasu, belka tylko stara została, tak to wszystko wymienione.A poduszki wózka zmieniałeś? Ja brałem wszystko Meile. Odrazu ustawiałem przód i tył , zbierznosc i geometrię .Jedzie jak po sznurku.

Posted

Masz wykres. Może tyłu nie ruszył wogule. 

Posted

Zrób przód i tył u kogoś innego w3d ,jak auto ci ucieka ,to przód  pewnie ciągnie też.Ja za całość przód tył dałem 150 zł.

Posted

Geometria zwalona, krzywo ustawiona kierownica to standard już dzisiaj, wystarczy że jako tako ustawią kierownicę, kąty będą się zgadzać i pyk kolejny do orżnięcia. Ja za każdym razem sam muszę poprawiać po tych 'ustawiaczach' bo za każdym razem kierownica jest krzywo.

Posted

Niby na wykresie jest że poprawione ale do rzeczywistości to ma się nijak, dam do poprawy mu zbieżność jeszcze raz

Posted

IMG_20230903_024425.jpg

IMG_20230903_024357.jpg

Posted
15 godzin temu, Langista napisał(a):

Geometria zwalona, krzywo ustawiona kierownica to standard już dzisiaj, wystarczy że jako tako ustawią kierownicę, kąty będą się zgadzać i pyk kolejny do orżnięcia. Ja za każdym razem sam muszę poprawiać po tych 'ustawiaczach' bo za każdym razem kierownica jest krzywo.

Możesz zerknąć na wykres? 

Posted

Kąty według wykresu ok, poza ustawieniem kierownicy, co też widać że prawe koło bardziej do środka jest ustawione jak lewe.

Posted
46 minut temu, Langista napisał(a):

Kąty według wykresu ok, poza ustawieniem kierownicy, co też widać że prawe koło bardziej do środka jest ustawione jak lewe.

A te kąty na tyle nie powinny być zbliżone do zera? 

Posted

Jeżeli jest napęd na przód to dobrze by było mieć je na 0 ale jest to w 20-letnim aucie nie do osiągnięcia. Najważniejsze aby postawić je jak najbliżej 0 i żeby były tak samo ustawione. Im mocniej do środka koła tym stabilniej auto będzie się prowadzić ale zaś opony będzie bardziej zdzierać i wzrośnie spalanie. Tył powinien być ok i nie powinno to powodować problemów. Łączniki stabilizatora są w dobrym stanie?

Posted
4 minuty temu, Langista napisał(a):

Jeżeli jest napęd na przód to dobrze by było mieć je na 0 ale jest to w 20-letnim aucie nie do osiągnięcia. Najważniejsze aby postawić je jak najbliżej 0 i żeby były tak samo ustawione. Im mocniej do środka koła tym stabilniej auto będzie się prowadzić ale zaś opony będzie bardziej zdzierać i wzrośnie spalanie. Tył powinien być ok i nie powinno to powodować problemów. Łączniki stabilizatora są w dobrym stanie?

To quattro, tylko problem jest taki że jak wjeżdżam na mokre przejście dla pieszych to tył mi wpada w poślizg. A przed wymiana zawiechy z tyłu tego nie było

Posted

Może nie dokręcili śrub i się poluzowało coś, pojedź na inną stację i sprawdź ustawienie.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...