xsunbathe
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O xsunbathe
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Puck
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia xsunbathe
0
Reputacja
-
Czyli od czego najlepiej zacząć ? edit / auto pojechało do chłopaków z VTECH ogarną temat i dam znać rezultaty POZDRAWIAM
-
Z tego co mi wiadomo to nie było żadnego softa w tym aucie. Rozrząd poprawie w najbliższych dniach
-
002 003 statyczny VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 090 093 statycznmy VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 002 033 dynamiczny VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 003 020 dynamiczny VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 115 118 dynamiczny VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 002 033 dynam lpg VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
-
xsunbathe obserwuje zawartość Wchodzi w tryb awaryjny - nie pali sie Check-Engine
-
Witam, na samym początku przedstawię pacjenta , którego kupiłem 2 tygodnie temu i jestem w nim zafascynowany po uszy ale coś go tam boli nie jest to seria ani też po sofcie ale ma więcej mocy niż te 1.8 T 150km z modów jakie zrobił poprzedni właściciel to tak : - caly układ wydechowy kwasowy - downpipe kwas - mocniejsza turbinka od turbinki.pl - centralny intercooler od FMIC - sprzęgło obite kevlarem - wtryski gaz pod 300 KM i teraz tak po zakupie miałem do wymiany listwę wtrysku od gazu ( instalacja stag) i reduktor przy butli , ponieważ cała instalacja jest na 8mm a reduktor był na 6-stce. Panowie ustawili gaz, wystroili mape nową zrobili no i niby fajnie ale po 40/50 km zapalił się check engine. w błędach wyskakiwało cały czas, że mieszanka jest zbyt uboga oraz mała skuteczność katalizatora. pogrzebałem pod maską i zauważyłem , że wężyk od podciśnienia z egr odpadł więc ogarnałem temat pokasowałem błędy i było dobrze aż dzisiaj po odpaleniu auto wpadło w tryb awaryjny i już nie jechało tak jak powinno. No dobra przjechałem 5 km i turbinka zaczęła działać. Dodam , że od momentu naprawy instalacji gazowej check engine już nie ani razu nie wyświetlił. w Błędach silnika nic nie ma co by wskazywało na problem z doładowaniem czy MAF albo inne ważne komponenty. Warto może by było zrobić logi dynamiczne czy na postoju? Jeśli tak to poprosiłbym o instrukcje który kanał oraz które bloki i załatwię co trzeba do diagnozy! Pozdrawiam Serdecznie i Dziękuje za każdą pomoc , Mateusz