Skocz do zawartości

Riv955

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Riv955

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Riv955

0

Reputacja

  1. Laufenn I Fit+ 225/50 R17 98 H XL » Oponeo WWW.OPONEO.PL Opony Laufenn I Fit+ 225/50 R17 98 H XL w Oponeo to darmowa dostawa w 24h i atrakcyjne ceny. Sprawdź ofertę! Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat tych opon? Ewentualnie polecić coś podobnego na zimę? Pacjent a4 b8 177km, FWD, jazda mieszana miasto/autostrada. Budżet około 2 koła (chociaż chciałoby się oczywiście jak najmniej). Felgi 17" letnią mam na 225 50
  2. Riv955

    Felgi 18" A8

    Czyli co, będą mocno wystawać albo trzeć? Wydaje mi się że gdzieś widziałem fotkę na forum b8ki z takim setupem
  3. Riv955

    Felgi 18" A8

    Od a8 Et26 7.5 cala 18" na oponach 235 55 r18 (ale opony i tak są do zmiany bo są za duże, kupię 245/40. Pytam czysto o felgi) Aktualnie mam 17ki ale za cholere nie pamiętam ET. Opona 225 50 r17
  4. Riv955

    Felgi 18" A8

    Witam. Czy do A4 B8 (aktualnie mam 17ki) podejdą felgi 18ki z A8 2013? Został mi komplet z poprzedniego auta, czy jest jakaś różnica w piaście rozkładzie śrub itp?
  5. Ciąg dalszy problemów został już tylko błąd U100800 magistrala CAN brak sygnału alternatora. Wydaje mi się, że to regulator napięcia? Czy ktoś wie jaki kod ma w a4 b8 cglc oryginalny regulator? Alternator BOSCHa
  6. W Polsce zaczynają zwracać na to uwagę, ostatnio na Podkarpaciu była akcja sprawdzania emisji spalin i czy dpf jest na miejscu - jeżeli usuniesz i Cie złapią, albo na przeglądzie diagnosta zrobi rzecz jak należy i zauważy wycięty dpf, automatycznie masz zabrany dowód i będziesz musiał kupić dpf tak czy siak, a to nie są tanie rzeczy. Nie baw się w to, taka moja opinia Co do kosztów, sama regeneracja to koszt rzędu 600-800zl, ale demontaż to katorga... W warsztacie za sam montaż demontaż dostawałem oferty of 1000zl do 1800zl.
  7. Ogarnij dpfa i zmień olej, miałem takie same objawy i u mnie wystarczyło to - przy próbach wypalania dpfu podaje więcej paliwa które, jeżeli dpf jest zapchany i nie daje się wypalić, spływa po tłokach i rozrzedza olej. Nie jeździj tak, bo może to prowadzić nawet do zatarcia silnika, rozrzedzony olej nie ma możliwości smarnych. Jak wykluczysz tą przyczynę i nie pomoże, będziesz szukać dalej, ale tak czy siak jeżeli wywala mu już kontrolkę dpf to znaczy że jest bardzo zapchany i przeszedł kilka nieudanych prób regeneracji - normalnie wypalanie przebiega bez żadnej kontrolki itp. Wracając do mojego problemu, został tylko błąd alternatora - w środę jadę do mechanika, podłącze go pod vaga i zobaczę o co dokładnie chodzi i czy chodzi o spięta/zaśniedziała kostkę, czy to grubszy temat
  8. Faktycznie, kostka pod obudową filtra była wypięta. Zostaje problem alternatora, ale nie mam jak tego sam sprawdzić więc podjadę do kumpla w przyszłym tygodniu i ogarnę - sprawdzałem ładowanie i wszystko jest wzorowo tylko sterownik silnika go nie widzi.
  9. Problem ogarnięty, ale pojawiło się kilka innych. Po 1. Błąd klapy obejścia filtra powietrza. Możliwe, że tylko wtyczka pod obudową filtra, ale gdyby nie, to będzie walka... Po 2. Alternator ładuje poprawnie, kontrolka się nie pali, auto śmiga, ale sterownik silnika widzi błąd - brak sygnału alternatora. Co może być przyczyną? 3cia sprawa powraca problem temperatury płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy, potrafi być tam nawet 50pare stopni mimo zadanej 90. Padł mały czy główny termostat?
  10. Wskazówka nie wachluje, stoi twardo na 90 jak już się nagrzeje. Ale wg tego co na ESI na jałowym jest 83 teoretycznie więc byłoby okej - nie wiem tylko co oznacza ta ostatnia kartka gdzie jest trochę ponad 70...
  11. Zmieniłem trochę koncepcję w takim razie... Zregeneruję dpfa, wymienię czujnik różnicy ciśnień a resztę zrobię później (o ile to będzie w ogóle konieczne bo szczerze mówiąc nie wydaje mi się). Co do kontrolki, upierają się żeby zmierzyć ciśnienie oleju i w razie W wymienić pompę oleju, ale przecież jeżeli dpf rozrzedzil olej to pomiar i tak będzie niewiarygodny, więc powiem mu, żeby zrobił to po regeneracji dpfa i wymianie oleju i wtedy jeżeli będą odchylki to będziemy walczyć dalej... Wtedy też zmierzymy jeszcze raz temperatury i ewentualnie wymienię termostaty, sprawdzimy cylindry. Czy ktoś wie jaka temperatura musi być w silniku żeby wypalanie dpf zaszło poprawnie?
  12. Czemu cylindry? W pierwszej kolejności w sensie przed odmą i dpf, czy mówisz o sytuacji jakby problem dalej był po zrobieniu tego?
  13. Tak. Sprawdzałem w ASO, plus przed zakupem carverticale i inne głupoty też. Właśnie problem polega na tym, że nie bierze, to pierwsza taka sytuacja od kiedy go mam, a odma jest teoretycznie do zrobienia, ale nie ciągnie dużo, po prostu czasem zdarza jej się poza mgiełką "odkalsnac" też odrobiną oleju. Uszczelki wtrysków są okej, po prostu ściągając odmę z pokrywą będzie trzeba zerwać też wtryski więc od razu wymienię. Turbo było sprawdzane niby, nie ma przeładowań ani nie doładowan wiec powinno być okej... Silnika trochę się boję Dodałem im od razu wymianę oleju wraz z filtrami bo wymieniam co 10k a brakuje mi tam dosłownie 800km do następnej. Po ogarnięciu odmy, dpf, wtrysków, termostatu i czujnika różnicy zobaczymy czy problem dalej będzie występować. Gdyby dalej paliła się kontrolka, od czego trzeba zacząć? Trafiłem na jakiś stary temat o tym, wspomniane były najróżniejsze rzeczy od czujników po panewki i popychacze...
  14. Na wylocie z chłodnicy temp płynu jest zadana 90, rzeczywista 75. A temperatura za chłodnica pow.doład 51. Zastanawiam się skąd nagły ubytek oleju, nigdy nie łykał, nagle z maxa zleciało na ok. 3/4 i odpaliło kontrolkę ciśnienia, po dolaniu ok. 1L wszystko zniknęło i kontrolka już się nie zapala.
  15. Szybki update, umówiłem się na wymianę całej tej wiązanki, wstawiam auto w poniedziałek. Natomiast dziś po rozgrzaniu silnika i przejechaniu znów kilku km, po zatrzymaniu, na wolnych obrotach znów załączyła się kontrolka niskiego ciśnienia oleju. Zjechałem, wystudzilem silnik i dolałem oleju żeby go zagęścić (weszło ok. 1L, stan był plus minus w 3/4 miarki na fisie), po czym kontrolka zgasła.... Czy to potwierdza związek pojawiającej się kontrolki z rozrzedzeniem oleju przez dpf?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...