Skocz do zawartości

skamin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O skamin

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Jak zamontowany jest ten dekielek na baterii? Nie mogę go ruszyć a nie chciałbym połamać. Są jakieś zatrzaski?
  2. skamin

    Analiza autoskanu

    Ktoś pomoże?
  3. skamin

    Analiza autoskanu

    Cześć, Pomoże ktoś zinterpretować błędy? 9457921 - Backup Battery B1916 04 [009] - Internal System Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 65896 - Databus U1121 00 [008] - Missing Message [Tip-TNF 194781] Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 163 Reset counter: 208 328449 - Expanded Bus Activity Active U1104 00 [013] - - [Tip-TNF 224118] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 168 Mileage: 121743 km Date: 2023.11.26 Time: 13:32:55 Terminal 30A voltage: 11.83 V Terminal 30B voltage: 11.85 V Supply voltage for external components: 4.99 V Reducing agent quality sensor: voltage terminal 31: 0.00 V Pump for reducing agent: speed: 0 /min Pump for reducing agent: current: 0.00 A Reducing agent pump: operating state: OFF Reducing agent pump: activation: 0.00 % Reducing agent pump: end stage activation status: not active Reducing agent pump: end stage temperature: 15 °C Heating circuit 1 f. red. agent metering sys.: end stage temp.: 11 °C Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 13 °C Pressure sensor for reducing agent: voltage: 0.70 V Sensor for reducing agent fill level: fill level height: 82 mm Reducing agent quality sensor: urea concentration: 107.00 % Sensor 2 for temp. reducing agent: act. value: 82.00 °C Heating circuit 1 for reducing agent: power: 0 W Heating circuit 1 for reducing agent: power set value: 0 W Heating circuit 1 for reducing agent: power limitation: 130 W Heating circuit 3 for reducing agent: power: 0 W Heating circuit 3 for reducing agent: power set value: 0 W Heating circuit 3 for reducing agent: power limitation: 78 W Heating circuit 2 for reducing agent metering: power: 0 W Heating circuit 2 for reducing agent metering: activation: not active Dataset_Elements: F41049 66848 - Control Module for Reductant Quality U02A2 00 [013] - No Communications [Tip-TNF 242842] Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 168 Mileage: 121743 km Date: 2023.11.26 Time: 13:32:56 Terminal 30A voltage: 11.85 V Terminal 30B voltage: 11.85 V Supply voltage for external components: 4.99 V Reducing agent quality sensor: voltage terminal 31: 0.00 V Pump for reducing agent: speed: 0 /min Pump for reducing agent: current: 0.00 A Reducing agent pump: operating state: OFF Reducing agent pump: activation: 0.00 % Reducing agent pump: end stage activation status: not active Reducing agent pump: end stage temperature: 15 °C Heating circuit 1 f. red. agent metering sys.: end stage temp.: 11 °C Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 13 °C Pressure sensor for reducing agent: voltage: 0.69 V Sensor for reducing agent fill level: fill level height: 82 mm Reducing agent quality sensor: urea concentration: 107.00 % Sensor 2 for temp. reducing agent: act. value: 82.00 °C Heating circuit 1 for reducing agent: power: 0 W Heating circuit 1 for reducing agent: power set value: 0 W Heating circuit 1 for reducing agent: power limitation: 130 W Heating circuit 3 for reducing agent: power: 0 W Heating circuit 3 for reducing agent: power set value: 0 W Heating circuit 3 for reducing agent: power limitation: 78 W Heating circuit 2 for reducing agent metering: power: 0 W Heating circuit 2 for reducing agent metering: activation: not active Dataset_Elements: F41049 Log-A4.txt
  4. skamin

    Analiza logów

    W załączeniu wersja w języku angLog-xxx-WAUZZZF45JA212963-119486km-74245mi.txtielskim - tu te błędy nie są jako nieznane. Mogę prosić?
  5. skamin

    Analiza logów

    Z pewnością byłoby to dobre rozwiązanie, ale na dziś jest chińczyk. Mozesz powiedzieć coś na temat tego co jest w pliku?
  6. skamin

    Analiza logów

    Dzień dobry, Czy mogę prosić o analizę logów pod kątem wymienionych tam błędów. Dodam tylko ze 25.07 była dokładana kamera cofania (więc może cześć z nich występujących tego dnia jest z tym związana?) Drugi temat to w zeszłym roku wymieniałem sterownik adblue - stary były zalany - po wymianie na 1:1 żadnych problemów. Samochód nie ma problemów, ale skanowałem swoje drugie auto i przy okazji zrobiłem to i trochę tam "wyszło" ale prośba o weryfikację przez kogoś obeznanego w temacie Log-xxx-WAUZZZF45JA212963-119468km.txt
  7. Witam, Miałem u siebie 4M0 907 355 D. Postanowiłem wstawić sterownik od Q5 czyli 80A 907 355 D, ale nie wszystkie błędy dało się skasować. Na szczęście udało się wymienić na sterownik z Q7 czyli 4M0 907 355 D. Zakleiłem taśmą do klejenia membran i ... samochód jak nowy
  8. Dolałem 5l, informacja o usterce nie zniknęła. Od czasu jak sie pojawiła we wtorek przejechałem ok 50km, a licznik odliczający od 1000km pokazuje wciąż 1000km. Jak wspomniałem, w czasie jazdy kilkakrotnie usterka znikała i pojawiała się ponownie po chwili. To tak jakby coś się resetowało. Chceck engine palił się cały czas. Skanowanie pokazuje takie 3 błędy: P21CA, status: potwierdzona P20C4, status: oczekująca P208D, status: oczekująca
  9. Cześć. Jestem tu nowy Dziś zauważyłem ten sam problem, czyli usterka adblue/DEF... Pozostało 1000km, i check engine. Komunikat pojawił się po uruchomieniu (ciepłego) auta. Potem przejechałem ok 30km. Co jakiś czas komunikat znikał i na nowo się pojawiał. Check nie znikał. Pewnie zacznę od wymiany sterownika i teraz pytanie. Może być od Q5/Q7 czy nie? Bo kilka postów wyżej informacja że nie bedzie działał a w jednym z ostatnich postów info o Q5 i że wszystko śmiga. Czy sterownik bez oznaczenia literowego (H03 H10...) to najstarsze wersje? Co mogę zastosować (H, F?) Mam wersje przed liftem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...