Skocz do zawartości

Sztrefan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Sztrefan

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    WRO

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Szukałem podobnego tematu, nie mogłem natrafić na taki który odpowiadał lub w pełni pasował do moich objawów. Witam, Mam problem z silnikiem ALT, 2001 rok. Silnik na obrotach jałowych się telepie - bez różnicy czy zimny czy ciepły. Podczas odpalania silnika na zimnym, na początku słychać jakby łańcuch rozrządu po czym po 1-2 sekundach przestaje. Do tego zauważyłem dziwny dźwięk rytmiczny który przyspiesza i zwalnia wraz z obrotami silnika (zimny lub ciepły) Podczas gdy szukałem doszedłem do tego, że może być uszkodzony wariator więc przeskanowałem VCDS - brak błędów. W bloku 091, pole 4 wartość co jakiś czas skakała o 0.5°KW w dół. Podczas przygazowywania te wartości były bardziej rozbieżne ale dążyły do zadanych w polu 3. W bloku 093 na polu 3 wartość ciągle wynosiła -2.0°KW, natomiast w polu 4 całkowita pustka. Bloki pomiarowe na obrotach jałowch Logi po odpaleniu silnika z przygazowywanie Nagranie odpalania silnika i jego pracy (40 sek) Pełne nagranie z odpaleniem, pracą silnika i przygazowywaniem Około 17tyś km temu robiona była uszczelka pod głowicą z rozrządem. Lista zrobionych rzeczy A 2tyś km temu wymieniałem olej + płukanka. Zmieniłem wtedy olej Castrol Magnatec 10w40 na Motul X-CESS 8100 5w40. Jeżeli będą potrzebne inne pomiary lub informacje, dajcie znać. Mam VCDS'a, narzędzia i inne duperele do tego auta - jedynie wiedzy czasem brakuje. Dzięki wielkie za wszelką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...