
TomXxx
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O TomXxx

Informacje
-
Imię
Tom
-
Miasto
Birmingham
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
2B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Na komputerze pokazalo że sterownik działa i nie ma problemu od niego i że tylko jest problem z ciśnieniem pompy.
-
Podjechałem do garażu na diagnostykę bo błąd nie znikł. Okazało się że jest za małe ciśnienie w pompie i że najprawdopodobniej do wymiany jest pompa i zbiornik. Koszt ponad £1000 i nie dają gwarancji jak długo to wszystko bedzie chodziło. Masakra jakaś.
-
Ok dzisiaj nowy sterownik przyszedł już jestem po wymianie. Stary w bardzo złej kondycji był dziurka zatkana kurzem albo piaskiem że nic nie widac. Odpaliłem silnik i dalej błąd świeci ale zaraz jadę się przejechać i mam nadzieję że zniknie. Poszukam zdjęcie starego sterownika.
-
To zamawiam sterownik znalazłem z modelu z 2018 po przebiegu 52000. Mam nadzieję że to pomoże. Chciałem zwrócić uwagę że po wyskoczeniu błędu z autem nic się nie działo wszystko poprawnie działało jak dotąd.
-
Wracając do tego sterownika jak go już wymienię i podepne czy muszę coś resetować czy jechać na komputer? Czy poprostu po podpieciu wszystko normalnie powinno zacząć chodzić?
-
Tylko tak pytam bo ostatnie godziny dużo o tym adblue czytałem. Dzięki za odpowiedz
-
Co myślicie o usunięciu adblue z komputera tzn wyłączenie go całkowicie? Czy jakieś konsekwencje tego są?
-
Ok dzięki jak narazie za pomoc.
-
Z pół roku temu podpinalem i pokazywało że jest delikatnie DPF zatkany ale minimalnie w garażu mi mowili. Powiedzieli że jest do wypalania albo żeby całkowicie usunąć dpf z adblue. Więc wziąłem auto przegoniłem i miałem z 2 tygodnie spokoju i problem znowu wrócił.
-
Super. Dzięki za pomoc chłopaki zaraz zamowie moduł i po wymianie dam znać czy jest ok. A wracając do błędów potrafisz opowiedzieć coś więcej o nich co tam jeszcze się dzieje? Bo widziałem że pisałeś że DPF może być uszkodzony.
-
Jeszcze jedno pytanko. Co się stanie jeśli przekrocze te 650 mil i nie będę mógł uruchomić silnika. Co wtedy zrobić żeby uruchomić ten silnik? Dużo jeżdżę na codzien i nie chciałbym gdzieś stanąć bez odpalenia auta a jak zamówie to ze 3 dni pewnie jeszcze będę czekał na zamiennik.
-
Tak zamówie ta membranę jeszcze.
-
Jeszcze jedno pytanko. Co się stanie jeśli przekrocze te 650 mil i nie będę mógł uruchomić silnika. Co wtedy zrobić żeby uruchomić ten silnik? Dużo jeżdżę na codzien i nie chciałbym gdzieś stanąć bez odpalenia auta a jak zamówie to ze 3 dni pewnie jeszcze będę czekał na zamiennik.
-
-