Skocz do zawartości

TomXxx

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomXxx

Informacje

  • Imię
    Tom
  • Miasto
    Birmingham

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    2B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TomXxx

0

Reputacja

  1. Na komputerze pokazalo że sterownik działa i nie ma problemu od niego i że tylko jest problem z ciśnieniem pompy.
  2. Podjechałem do garażu na diagnostykę bo błąd nie znikł. Okazało się że jest za małe ciśnienie w pompie i że najprawdopodobniej do wymiany jest pompa i zbiornik. Koszt ponad £1000 i nie dają gwarancji jak długo to wszystko bedzie chodziło. Masakra jakaś.
  3. Ok dzisiaj nowy sterownik przyszedł już jestem po wymianie. Stary w bardzo złej kondycji był dziurka zatkana kurzem albo piaskiem że nic nie widac. Odpaliłem silnik i dalej błąd świeci ale zaraz jadę się przejechać i mam nadzieję że zniknie. Poszukam zdjęcie starego sterownika.
  4. To zamawiam sterownik znalazłem z modelu z 2018 po przebiegu 52000. Mam nadzieję że to pomoże. Chciałem zwrócić uwagę że po wyskoczeniu błędu z autem nic się nie działo wszystko poprawnie działało jak dotąd.
  5. Wracając do tego sterownika jak go już wymienię i podepne czy muszę coś resetować czy jechać na komputer? Czy poprostu po podpieciu wszystko normalnie powinno zacząć chodzić?
  6. Tylko tak pytam bo ostatnie godziny dużo o tym adblue czytałem. Dzięki za odpowiedz
  7. Co myślicie o usunięciu adblue z komputera tzn wyłączenie go całkowicie? Czy jakieś konsekwencje tego są?
  8. Ok dzięki jak narazie za pomoc.
  9. Z pół roku temu podpinalem i pokazywało że jest delikatnie DPF zatkany ale minimalnie w garażu mi mowili. Powiedzieli że jest do wypalania albo żeby całkowicie usunąć dpf z adblue. Więc wziąłem auto przegoniłem i miałem z 2 tygodnie spokoju i problem znowu wrócił.
  10. Super. Dzięki za pomoc chłopaki zaraz zamowie moduł i po wymianie dam znać czy jest ok. A wracając do błędów potrafisz opowiedzieć coś więcej o nich co tam jeszcze się dzieje? Bo widziałem że pisałeś że DPF może być uszkodzony.
  11. Jeszcze jedno pytanko. Co się stanie jeśli przekrocze te 650 mil i nie będę mógł uruchomić silnika. Co wtedy zrobić żeby uruchomić ten silnik? Dużo jeżdżę na codzien i nie chciałbym gdzieś stanąć bez odpalenia auta a jak zamówie to ze 3 dni pewnie jeszcze będę czekał na zamiennik.
  12. Tak zamówie ta membranę jeszcze.
  13. Jeszcze jedno pytanko. Co się stanie jeśli przekrocze te 650 mil i nie będę mógł uruchomić silnika. Co wtedy zrobić żeby uruchomić ten silnik? Dużo jeżdżę na codzien i nie chciałbym gdzieś stanąć bez odpalenia auta a jak zamówie to ze 3 dni pewnie jeszcze będę czekał na zamiennik.
  14. I jeszcze jest taki z okablowaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...