TomXxx 0 Posted November 20 Share Posted November 20 Witam . Panowie właśnie teraz wróciłem do domu i wyskoczył mi błąd na desce że problem jest z adblue i za 650 mil nie uruchomie silnika. Podłączyłem kostkę i takie błędy wyskoczyly zaraz podeślę zdjęcia. Proszę o pomoc co się dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1276 Posted November 20 Share Posted November 20 Tuta jsobie poczytaj oraz tutaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Dobra poczytałem. Orientujesz się jakie mogą być koszta wymiany pompy? Albo niektórzy wyłączają tzn trochę nie wiem o co chodzi ale piszą że to działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1276 Posted November 20 Share Posted November 20 Samej pompy nie da się kupić. Wymieniają całość, zbiornik z pompą oraz sterownik, gdyż nowe zbiorniki z pompą nie są kompatybilne ze starym sterownikiem. Kup używany sterownik na podmianę, w większości przypadków to właśnie on ma usterkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Czyli ten sterownik może pomóc jakbym go wymienił? Jak będę kupował to potrzebuje poprostu pod moje auto czy jest jakiś numer że musi być taki sam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 To jest ten tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1276 Posted November 20 Share Posted November 20 Tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Czyli ten sterownik może pomóc jakbym go wymienił? Jak będę kupował to potrzebuje poprostu pod moje auto czy jest jakiś numer że musi być taki sam? Sorki za tyle pytań ale mam 2 lata audi a4 b9 i nigdy nic poważnego się nie działo więc jestem przerażony troche. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1276 Posted November 20 Share Posted November 20 Wymiana tego sterownika może załatwić problem. Numer części się także zgadza. Miej jednak na uwadze, że kupno używanych części zawsze niesie za sobą pewne ryzyko, że części te nie są wolne od wad/usterek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4mm3R 266 Posted November 20 Share Posted November 20 3 minut temu, TomXxx napisał(a): Czyli ten sterownik może pomóc jakbym go wymienił? Jak będę kupował to potrzebuje poprostu pod moje auto czy jest jakiś numer że musi być taki sam? Sorki za tyle pytań ale mam 2 lata audi a4 b9 i nigdy nic poważnego się nie działo więc jestem przerażony troche. Chyba Muskiel jasno napisał. Sterownik kup taki sam, skoro nowy nie jest kompatybilny ze stary zbiornikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1276 Posted November 20 Share Posted November 20 Muszę tylko dodać, że sterownik ten może pomóc tylko w pozbyciu się błędu związanego z układem AdBlue. Pozoztałe błędy, które wyżej wrzuciłeś, pozostaną. Masz tam między innymi błąd o niskiej skuteczności dpf, co może wskazywać na jego uszkodzenie. Będziesz musiał się tymi pozostałymi błędami zająć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1276 Posted November 20 Share Posted November 20 5 minut temu, H4mm3R napisał(a): Chyba Muskiel jasno napisał. Sterownik kup taki sam, skoro nowy nie jest kompatybilny ze stary zbiornikiem. Dokładnie. Masz Audi z 2016r więc masz z pewnością sterownik bez indexu lub raczej z indexem B (czyli ostatnia literka jest B). Do zbiorników AdBlue z pierwszych lat produkcji pasuje najwyższy index D, czyli ten sterownik z powyższej aukcji na ebay jest też ok. Sterowniki z wyższym indexem (np.E) nie są już kompatybilne ze starymi zbiornikami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Ok. Właśnie miałem pytać o tą literkę co oznacza. Ja mieszkam a Anglii ale znalazłem z Polski ten sterownik z literka D na końcu z gwarancją i jest przez pół tańszy. Czyli do mojego audi a4 b9 kombi 2.0 TDI pasuje tylko literka D na końcu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 To jest ten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 I jeszcze jest taki z okablowaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4mm3R 266 Posted November 20 Share Posted November 20 To kup któryś i podmień Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muskel1 1276 Posted November 20 Share Posted November 20 I po podmianie koniecznie mambranę na otwór odpowietrzający. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Jeszcze jedno pytanko. Co się stanie jeśli przekrocze te 650 mil i nie będę mógł uruchomić silnika. Co wtedy zrobić żeby uruchomić ten silnik? Dużo jeżdżę na codzien i nie chciałbym gdzieś stanąć bez odpalenia auta a jak zamówie to ze 3 dni pewnie jeszcze będę czekał na zamiennik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Tak zamówie ta membranę jeszcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomXxx 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Jeszcze jedno pytanko. Co się stanie jeśli przekrocze te 650 mil i nie będę mógł uruchomić silnika. Co wtedy zrobić żeby uruchomić ten silnik? Dużo jeżdżę na codzien i nie chciałbym gdzieś stanąć bez odpalenia auta a jak zamówie to ze 3 dni pewnie jeszcze będę czekał na zamiennik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now