-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Trocho
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Kwidzyn
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Trocho
0
Reputacja
2
Odpowiedzi społeczności
-
Trocho zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Tylko ASO. 3800 wszystko wyszło (dwa kluczyki + jeden grot + kodowanie). Sprawdź też czy ubezpieczenie AC nie obejmuje zniszczenia/zgubienia kluczyka. Ja skorzystałem z AC - laweta, samochód zastępczy + koszty dorobienia kluczyków pokryło ubezpieczenie bez utraty zniżek.
-
Niepokojący dzwięk przy wrzucaniu na bieg 4 po pierwszym uruchomieniu (S-Tronic)
Trocho odpowiedział(a) na Trocho temat w Audi A4 B9
W życiu bym się nie spodziewał... Dzięki za info. Teraz jak wiem co to jest, to łatwiej coś znaleźć na formum. Podrzucam powiąznay wątek. -
Niepokojący dzwięk przy wrzucaniu na bieg 4 po pierwszym uruchomieniu (S-Tronic)
Trocho opublikował(a) temat w Audi A4 B9
Cześć! Audi A4 B9 2016 2.0 TDI 150 KM S-TRONIC Problem występuje tylko po pierwszym uruchomieniu samochodu. Kiedy skrzynia pierwszy raz wrzuca bieg 4 słychać pewien zgrzyt/stugnięcie oraz drganie i to wszystko w pedale gazu. Moja teoria - pedał gazu pracuje w dwóch trybach i może jest, to aktywacja tego drugiego trybu przez jakiś rygiel. Nie wiem, czy tak to działa? Pytanie, czy to moze być przyczyną i jeśli tak, to czy powinno dawać to takie objawy i być to wyczuwalne? A może w ogole coś innego i jest to błędny trop? Byłem u mechanika i nie było błędów związanych ze skrzynią. Powiedział też, że skrzynia pracuje prawidłowo i jest to jakiś inny problem. Z jednej strony tam nie ma przecież żadnego fizycznego połączenia pedału gazu, bo to już tylko potencjometry więc raczej nie powinno nic ze skrzyni się przenosić na pedał gazu. -
Dzięki za info. Znalazłem takie ogłoszenia i dodają tylko prekodowane kluczyki z ASO. Niektórzy to obchodzą, ale zdążają się awarie/uszkodzenia (dowiedziałem się z jednego ogłoszenia) albo problemy kiedy trzeba coś dokodować kluczykiem albo zdjąć CP. Jutro zamawiam w ASO. Powiedzieli 1k za kluczyk plus 150 dodanie. Dam znać jak poszło. Dzięki za pomoc.
-
Dzięki za odpowiedzi Zastanawia mnie tylko, bo można taki klucz normalnie kupić na allegro i to raczej nie jest oferta dla autoryzowanych serwisów. allegro.pl ALLEGRO.PL Dzwoniłem do serwisu i zamawiają taki klucz prekodowany z Niemiec. Problem tylko, bo mają awarie i nie mogą zamówić + mam do tego blisko 100 km do serwisu, a muszą mieć auto u siebie. Miałem nadzieję, że uniknę lawety
-
Cześć, mam problem z kluczykiem w audi a4 b9 2016. Niestety jest to mój jedyny kluczyk. Padła elektronika odpowiedzialna za uruchamianie samochodu i nie pomaga nawet umieszczenie kluczyka w miejscu awaryjnego uruchomienia w podłokietniku. Działa tylko otwieranie z pilota. Byłem u lokalnego dorabiacza kluczy i stwierdził, że kluczyk nie wysyła sygnału i padła elektronika. Dzwoniłem w kilka miejsc w których mówili, że mogą wyciągnąć moduł i dodać kluczyk nawet bez uruchamiania zapłonu, ale zaczęły się niestety problemy kiedy mówiłem jaki to rocznik i wysłałem zdjęcie kluczyka. Pytanie na ile to jest brak wiedzy/oprogramowania, a na ile faktycznie jeszcze niezbadane technologie audi przez nieautoryzowane serwisy. Nie takie przecież fury znikają i jakoś sobie z tym radzą. Czy ktoś z was ma doświadczenia w temacie i może powiedzieć, czy jest to do zrobienia faktycznie tylko w serwisie?