Skocz do zawartości

omega7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O omega7

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Wieś

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia omega7

0

Reputacja

  1. omega7

    2.0 TDI CJCA Silnik szrot

    Remont, remontowi nierówny. Mechanik mógł przeoczyć jakiś ważny detal, gdzieś przyoszczędził i cała praca poszła na marne. Jakieś rysy na cylindrze, zużyty rowek tłoka, cokolwiek. Dobry remont silnika to teraz jakoś 10kzł+ wychodzi....
  2. Mam wrażenie że prędkosci po zmianie sprzęgła sprawdziłeś teraz, natomiast prędkości jakie były poprzednio podajesz z pamięci, bo są niepoprawne. Nie istnieje liniowa zależność pomiędzy 2000rpm i 120km/h oraz 3000rpm i 175km/h a powinna, bo to jest spięte na sztywno trybami. Wymiana sprzęgła nie ma nic do rzeczy, prawdopodobnie Ci się po prostu zdaje. Ewentualnie w międzyczasie zmieniłeś również rozmiar kół i nie zakodowałeś nowego rozmiaru, wtedy ma to już sens.
  3. omega7

    2.0 TDI CJCA Silnik szrot

    Przy tym przebiegu 2.0tdi powinno być dopiero dotarte. W okolicach 200kkm swojego żywota często dokonuje turbina. Obstawiam że wirnikiem zaciaga Ci olej do dolotu i go spala. Ja bym w pierszej kolejności wymienił/regenerował turbo. W miarę łatwy dostęp, dużo używek, nie powinien to być wielki koszt.
  4. Panowie, a da radę przerobić wersję bez wycieraczki z tyłu (BD) na wersję z wycieraczką (BK) poprzez przełożenie prawego patyka ze starego zestawu wskaźników? Zagra taka opcja czy nie bardzo? BD jest dużo tańszy i łatwo dostępny w porównaniu do BK. 8K0.953.502BD - 7Y0,7Y1+8T1+9Q2,9Q4,9Q7,9Q8 8K0.953.502BK - 7Y0,7Y1+8T1+9Q2,9Q4,9Q7,9Q8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...