Skocz do zawartości

Osa001

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Osa001

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Osa001

0

Reputacja

  1. No ale co ma sprzęgło do obrotów? Przecież wałek ten sam. Tak samo się kręci. Dużo osób zakłada cglc I nie ma czegoś takiego
  2. Dzień dobry. Piszę z takim czymś takim typu problem nie problem ale może ktoś tak miał i mógłby mi powiedzieć co się stało. Od 6 lat posiadam b8 i zawsze jeżdżąc do pracy przy 120km/h przy 6 biegu (manual) miałem na desce równe 2 tys obrotów, przy 175km/h było równe 3 tys obrotów. A teraz zauważyłem od miesiąca zrobiłem już kilka tys km i jest inaczej. 120km/h to jest 2100 obrotów a 175km/h to 3200 obrotów. Co się mogło stać że nagle tak podbiło obroty. Porównywałem z kolegi b8-ką i on ma normlanie 120 to 2000 obrotów a u mnie 2100. Nie zmieniałem w ogóle kół. Jedynie co to włożyłem sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak jest. Miał ktoś może przypadek taki ?
  3. Osa001

    Pobór oleju

    Cześć, szukam rady a mianowicie zauważyłem że jeżdżąc z prędkością 140km/h na godzinę i z wyższymi, znika olej w silniku. W wielkości ostatnie 10tys km pokonane praktycznie w 95 % na trasie i z prędkością tylko do 120km/h nie pobrała nic oleju. Ostatnie 1000km pojechałem trochę szybciej 140-160 i już pol bagnetu oleju nie ma. Zbliża mi się i tak wymiana już oleju więc chciałbym zapytać czy możliwe że już tak łyka olej czy może być problem z czymś innym. Przebieg 285 tys km I w sumie od kupna z przebiegiem 170 tys do aktualnego przebiegu robiłem tylko czujnik ciśnienia paliwa a tak nic w niej nie było grzebane. Na co zwrócić uwagę?
  4. Ok kodowanie wrocilo tak jak było ale problem pozostał. Czyli zostaje problem przez sprzęgło, tylko nadal nie mogę pojąć co może z nim nie być tak. Sprzęgło na 100% się nie slizga. Jak dla mnie chodzi idealnie. A pytałem już kilkunastu użytkowników 2.0 tdi z tym kodem silnika i każdy ma niższe obroty takie jak miałem przedtem.
  5. A może to po prostu wina sprzęgła, bo wrzuciłem cglc do caga ale nikt inny nie miał takich problemów ( pytałem na grupach ) co jeszcze samochód na starym sprzęgła wpadał w wibracje od czasu do czasu bo dwumasa się rozpadała. A teraz wibruje cały czas po wymianie.
  6. Nowe sprzęgło slizgalo by się bez przerwy ? Np jak pokonuje trasę 1100km i jadę przez 9h 120km/h I mam obroty 2200 to sprzęgło się ślizga bez przerwy ?
  7. Nie mam pojęcia gdzie on to zmieniał ale były opcje skrzyni biegów i z manuala przestawił na automat I zapisał.
  8. Koła nie były zmienianie. No niestety ale raczej po tym co on tam naklikał jest taka zmiana więc co dziwne dzwoniłem do aso I powiedzieli mi że grzebanie w tych ustawieniach ma duży wpływ na samochod
  9. Hej. Mechanik przez przypadek jak twierdzi zmienił mi ustawienie we vcds ze skrzyni manualnej na automatyczna i zapisal zmiany po czym wywaliło mu vcds i nie mógł już się połączyć ponownie i stwierdził że to nic się nie dzieje. Ale zauważyłem że stało się bo samochód ma inne obroty silnika przy danej prędkości niż przedtem. Kiedyś było 120 na 6 biegu 2 tys obrotów a teraz jest 2.2. A 3 tys obrotów to było 175km/h teraz jest 164... chciałbym to zmienić tak jak było kupiłem vcds ale nie mogę tego znaleźć. Wie ktoś gdzie dokładnie to są opcje zmiany skrzyni
  10. Mam pytanie, wymieniałem komplet sprzęgła w 143KM caga. Został włożony zestaw z cglc bo mam zamiar podnieść moc. I problem jest taki ze przed zmianą sprzęgła 2 tys obrotów podczas jazdy to było 120km/h a 3 tys obrotów to 175km/h. A teraz jest 120km/h I jest 2.2 tys obrotów a 3 tys obrotów to jest prędkość 162km/h. Pytanie czemu taka zmiana ?
  11. Jest prawie cały zbiornik paliwa. Tankowane na granicy (orlen). Nie wiem czy to jest błąd od immobilizer bo tak jak pisałem gość jak próbował wejść błąd to wypadał komunikat że brak komunikacji ze sterownikiem silnika. I tak w kółko
  12. Cześć, mam problem ze swoją b8-ką. Jest to 2.0 tdi 143 KM. Problem jest taki ze tydzień temu przyjechałem do pracy 1100km wszystko było ok. Dziś chciałem podjechać do sklepu odpaliłem przejechałem dosłownie 30m tocząc się na 1 żeby wyjechać z parkingu i zgasła od tak. Żaden błąd nie pojawił się na desce. Niestety nie mogłem jej w ogóle odpalić, kręciła ale zero reakcji. Zapchałem ją na miejsce parkingowe i zostawiłem, po 3h poszedłem popatrzeć na bezpieczniki ale wszystko z nimi było ok i na próbę spróbowałem odpalić. I co dziwne ciężko bo ciezko ale odpaliła i zaczęła normalnie jeździć. Przescignalem ją na każdym biegu do spodu i zero problemów. Ale boję się nią wracać 1100km domu w następny weekend więc znalazłem jakiegoś Niemca co ma vcds. I odczytałem błędy, pojawia się tylko jeden od silnika pod tytułem Blokada Zapłonu Central Module Control (J393). Niestety gdy próbowaliśmy wejść w błąd i odczytać go dokładnie to we vcds wypadał błąd komunikacji ze sterownikiem silnika. I teraz pytanie czy miał może ktoś taki przypadek, czy mogę tak wracać czy wzywać lawetę. Po skasowaniu błędów i kolejnym skanowaniu to pojawią się ponownie ten błąd silnika ale pracuje i jeździ normalnie. Mógłby ktoś mi doradzić czy pchać do niemieckiego aso aby sprawdzili dokładnie co to za błąd . 20220903_132657.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...