Jump to content
IGNORED

A4 b8 2.0 tdi caga 143KM dość dziwny przypadek.


Recommended Posts

Posted (edited)

Dzień dobry. Piszę z takim czymś takim typu problem nie problem ale może ktoś tak miał i mógłby mi powiedzieć co się stało. Od 6 lat posiadam b8 i zawsze jeżdżąc do pracy przy 120km/h przy 6 biegu (manual) miałem na desce równe 2 tys obrotów, przy 175km/h było równe 3 tys obrotów. A teraz zauważyłem od miesiąca zrobiłem już kilka tys km i jest inaczej. 120km/h to jest 2100 obrotów a 175km/h to 3200 obrotów. Co się mogło stać że nagle tak podbiło obroty.  Porównywałem z kolegi b8-ką i on ma normlanie 120 to 2000 obrotów a u mnie 2100. Nie zmieniałem w ogóle kół. Jedynie co to włożyłem sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak jest. Miał ktoś może przypadek taki ?

Edited by Osa001
Posted
8 minut temu, Osa001 napisał(a):

sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak

Tu jest odpowiedź.

Posted (edited)
3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Tu jest odpowiedź.

No ale co ma sprzęgło do obrotów? Przecież wałek ten sam. Tak samo się kręci. Dużo osób zakłada cglc I nie ma czegoś takiego 

Edited by Osa001

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...