Osa001 Posted August 31, 2023 Posted August 31, 2023 (edited) Dzień dobry. Piszę z takim czymś takim typu problem nie problem ale może ktoś tak miał i mógłby mi powiedzieć co się stało. Od 6 lat posiadam b8 i zawsze jeżdżąc do pracy przy 120km/h przy 6 biegu (manual) miałem na desce równe 2 tys obrotów, przy 175km/h było równe 3 tys obrotów. A teraz zauważyłem od miesiąca zrobiłem już kilka tys km i jest inaczej. 120km/h to jest 2100 obrotów a 175km/h to 3200 obrotów. Co się mogło stać że nagle tak podbiło obroty. Porównywałem z kolegi b8-ką i on ma normlanie 120 to 2000 obrotów a u mnie 2100. Nie zmieniałem w ogóle kół. Jedynie co to włożyłem sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak jest. Miał ktoś może przypadek taki ? Edited August 31, 2023 by Osa001
Muskel1 Posted August 31, 2023 Posted August 31, 2023 8 minut temu, Osa001 napisał(a): sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak Tu jest odpowiedź.
Osa001 Posted August 31, 2023 Author Posted August 31, 2023 (edited) 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Tu jest odpowiedź. No ale co ma sprzęgło do obrotów? Przecież wałek ten sam. Tak samo się kręci. Dużo osób zakłada cglc I nie ma czegoś takiego Edited August 31, 2023 by Osa001
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now