Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b8 2.0 tdi caga 143KM dość dziwny przypadek.


Osa001

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Piszę z takim czymś takim typu problem nie problem ale może ktoś tak miał i mógłby mi powiedzieć co się stało. Od 6 lat posiadam b8 i zawsze jeżdżąc do pracy przy 120km/h przy 6 biegu (manual) miałem na desce równe 2 tys obrotów, przy 175km/h było równe 3 tys obrotów. A teraz zauważyłem od miesiąca zrobiłem już kilka tys km i jest inaczej. 120km/h to jest 2100 obrotów a 175km/h to 3200 obrotów. Co się mogło stać że nagle tak podbiło obroty.  Porównywałem z kolegi b8-ką i on ma normlanie 120 to 2000 obrotów a u mnie 2100. Nie zmieniałem w ogóle kół. Jedynie co to włożyłem sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak jest. Miał ktoś może przypadek taki ?

Edytowane przez Osa001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Osa001 napisał(a):

sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak

Tu jest odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Tu jest odpowiedź.

No ale co ma sprzęgło do obrotów? Przecież wałek ten sam. Tak samo się kręci. Dużo osób zakłada cglc I nie ma czegoś takiego 

Edytowane przez Osa001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...