Skocz do zawartości

Sławek91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sławek91

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Parczew

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sławek91

0

Reputacja

  1. Słuchajcie no tak pokazała hamownia. Z nikim nie będę się sprzeczał ile koni ma a ile nie ma, bo to nie o to chodzi. Mnie cieszy że auto ma niesamowitego kopa.
  2. Był hamowany 3 razy po wirusie, mam jeszcze fotkę z wykresem 1 i 2. Tuner wyłączył jeszcze pompę Sai i druga sondę.
  3. Turbo bex, downpipe, wtryski (szare od Audi S3), sztywny Tip, nowa przepływała, nowe świece NGK, prawy intercooler od bex. Turbo w piku 1 bar. Hamowany na 98 oktanach.
  4. Winowajcą okazała się urwana klapka od wastgate. Kończąc projekt po programie udało się uzyskać 250 koni mechanicznych. Dzięki za wszystkie wskazówki.
  5. W czwartek wlatuje regenerowane turbo od BEXA i downpipe. Jeśli wszystko będzie w porządku to pod maskę w przyszłym tygodniu wleci parę nowych bambetów. Co myślicie o firmie Prochip z Nałęczowa?
  6. Zrobiłem 3 logi 115 i 003. Pierwsze dwa logi - sytuacja odłączenia i zaślepienia przewodu od gruszki, a w trzecim logu przewód był przyczepiony do gruszki ale odłączona kostka elektryczna. Log #671772 LOG.TUNEZILLA.COM
  7. Czyli żeby było na 100% dobrze to zdjąć przewód z gruszki turbiny: ale czy go zaslepic przy n75 czy nie zaślepiać?
  8. Witam co dzisiaj zaobserwowałem: 1.Wymontowałem zawór dv, po wciśnięciu grzybka i zatkaniu najcieńszego króćca utrzymywał się w swoim położeniu, nie opadał. Po zwolnieniu palca opadał do stanu pierwotnego. Po odpaleniu samochodu na biegu jałowym zdjąłem przewód podciśnieniowy z dv i czuć było działające podciśnienie. Po wyjęciu przewodu samochód kulawo pracował, po włożeniu pracował dobrze. 2. Zaobserwowałem że sztanga turbiny pracuje w bardzo wąskim zakresie dopiero przy bardzo wysokich obrotach, tak do 3500 tys nawet nie drgnie. Po wypięciu przewodu z n75 idącego do gruszki nie wyczułem podciśnienia nawet na dużych obrotach a jeśli było to może nie zauważalnie małe. Widać na filmiku jak sztanga się zachowuje. 3. Zaworek idący do zbiornika ciśnienia na biegu jałowym ładnie sobie cyka. Czego teraz się można czepić i czy praca n75 jest poprawna? VID_20230313_173523.mp4
  9. Dzisiaj sprawdzę ten zawór dv metodą z forum czyli nacisnąć w środku zaworek i przytrzymać palcem najmniejszy króciec i patrzeć czy opadnie. Pytanie teraz jak powinny zachowywać się przewody po wyjęciu dv? Czy mają się zasysać czy podawać powietrze.
  10. Wiem że turbawka nie osiąga zadanych wartości ale strasznie małe wartości ma przepływomierz... On mógłby powodować tak niskie doładowanie?
  11. Witam wszystkich to mój pierwszy post na forum i pierwszy kontakt z silnikiem 1.8T. Witam po latach posiadania Audi A3 8p 1.6 BSE przesiadłem się na Audi A4 B7 quattro 1.8 T 163 km. Od jakiegoś czasu straciła moc w dolnej partii obrotów. Dolot sprawdzony ciśnieniowo tak jak inni koledzy z forum. Delikatne przedmuchy zostały usunięte, pozostał tylko ledwo widoczny przedmuch na 3 wtrysku. Proszę o pomoc czego można się czepić i gdzie szukać problemu. Zrobione logi dynamiczne to 003, 115, 118 i 002, 020, 033. Jedyny błąd na vcds to 16683 Boost Pressure Regulation P0299-002 control range not reached Log #671506 LOG.TUNEZILLA.COM Log #671507 LOG.TUNEZILLA.COM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...