Skocz do zawartości

Grand324

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grand324

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Grand324

0

Reputacja

  1. 0 261 230 266, map sensor brany po vinie. Wiele osób mówiło mi, że możliwe, że mam uwaloną wiązkę do przepływki. Tylko, że po odpięciu wtyczki czuć znaczny spadek mocy.
  2. Niestety przepływomierz jest sprawny, wziąłem z hurtowni nowy oryginał dla testu, ale nic to nie dało, dalej jest ta sama sytuacja. Zauważyłem też coś takiego we wskazaniach przepływomierza, gdy silnik jest wyłączony, nie wiem czy to jakiś błąd ale dorzucam.
  3. Witam, od jakiegoś czasu zmagam się z problemem braku mocy w mojej a4. Turbina przeładowuję i włącza się tryb awaryjny. Sprawdzone węże podciśnieniowe, króciec na pompie vaccum, gruszka z turbo szczelna, zmienna geometra chodzi gładko bez oporu ponieważ sam ją czyściłem niedawno. Dolot jest szczelny, egr został wywalony i wyprogramowany. MAP sensor wymieniony na nowy z boscha, bo stary był od nowości, przepływomierz to samo. Dziwnie zjawisko doszło gdy założyłem nowy przepływomierz, ponieważ w vcdsie wyrzuca błąd od przepływki "niewiarygodny sygnał" oraz pod obciążeniem wyrzuca błąd o przeładowaniu. Dodatkowo auto ma swoje humorki, raz jedzie dobrze , raz jak wciśnie się gaz to czuć, że jest moc ale nie pełna, z dołu turbina bardzo wolno wstaję. Liczę na jakąś pomoc, pozdrawiam
  4. Dzięki bardzo za pomoc, tak jak mówiłeś, sitko było zawalone syfem, oczyściłem i wszystko śmiga
  5. Witam. mam pewien problem. Jakiś czas temu zmieniłem koła w mojej b6 na 17stki 225/45 i od tego momentu zaczęła strasznie wyć mi pompy wspomagania. Pompa była już stara więc postanowiłem ją wymienić. Dodatkowo odrazu wymieniłem też płyn (FEBI), układ odpowietrzyłem i przez 2-3 dni było wszystko w porządku, nie wyło i wspomaganie działało prawidłowo. Niestety po paru dniach wycie powróciło a układ zaczął się bardzo zapowietrzać. Sprawdziłem wszystkie połączenia, przy pompie jak i przy maglownicy przy okazji wymiany sprzęgła i wszystko jest suche, brak wycieków. Jest w stanie ktoś mi powiedzieć co może być powodem, że układ się zapowietrza? Jest możliwość, że to przez zbiorniczek? Słyszałem, że jest w nim jakiś filterek ale nie wiem ile w tym prawdy. Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...