Skocz do zawartości

arioner

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O arioner

Informacje

  • Imię
    arioner
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A3 8V
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CRLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeszcze nie podchodziłem do tematu. Póki co wrzuciłem soft na kartę SD (SanDisk Extreme PRO 128GB SDXC) i mam nadzieję, że w tym tygodniu znajdę chwilę żeby zrobić aktualizację. Na pewno dam znać tutaj jak już będzie po wszystkim. EDIT: Planowałem dziś robić aktualizację, ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany, a nie mam dostępu do zamkniętego pomieszczenia z podłączeniem do pradu. Na innym forum wyczytałem, że ktoś z sukcesem odpalił apkę z OBD11 dla A3 z HW14 i SW0047. Pomyślałem, że między 0045 i 0047 dużej różnicy nie będzie, jak już to jakieś bugfixy. Odpaliłem apke (S3 Sport Layout) na moim VC z HW13 i SW0045 i zadziałała. Wydaje się, że wszystko działa jak należy. Jedyne do czego mógłbym sie przyczepić, to obrotomierz wyskalowany do 8k RPM. Czerwone pole jest zaznaczone jednak prawidłowo, do tego wskazywana jest rzeczywista wartość obrotów (nie ma przekłamania o 300 RPM jak w przypadku wyskalowania do 6k RPM), więc mi to nie przeszkadza. Temperaturę oleju pokazuje dobrze, chociaż myślałem, że będzie wskazywał od początku, ale wygląda na to, że zaczyna pokazywać wartość jak temperatura osiągnie przynajmniej 50 stopni. Pasek doładowania też wydaje się, że działa. Rozpoznawanie znaków działa. Strzałka z aktualną pozycją na mapie jest. Na ten moment wydaje się, że akualizacja z 0045 na 0069 przestaje mieć sens.
  2. Dzięki za sugestie Akumulator (jakiś Varty) już swoje lata ma. Jest w aucie od nowości, będzie ich już blisko 7. Co prawda start-stop wyłączony, przebieg jest głównie autostradowy, problemów z rozruchem nie ma, nawet po powiedzmy tygodniowym postoju, ale mimo wszystko mam do niego ograniczone zaufanie Mam w domu jakiś prostownik, żadne cudo, bo z Lidla, ale według instrukcji nadaje się zarówno do akumulatorów kwasowo - ołowiowych, jak i AGM czy żelowych. Mam nadzieję, że jak coś jest do wszystkiego, to nie będzie do niczego. Pozostaje mi zlokalizować te wspomniane punkty podłączenia pod maską w A3 i po świętach można działać
  3. Koledzy, mam jeszcze pytanie w sprawie podtrzymania zasilania w aucie podczas programowania VC. W pierwszym poście jest informacja o podłączeniu prostownika. Czy jest to w 100% bezpieczne rozwiązanie? Jeśli tak, to jaki prostownik? Te nowoczesne (niby inteligentne), które w czasie rzeczywistym dostosowują parametry ładowania są ok? Czy ktoś z was robił update np. przy włączonym silniku? Z doświadczenia wiem, że często jest tak (nie wiem jak to wygląda w automotive), że w systemie są jednocześnie dwie kopie oprogramowania tzw. chainy. Główny (1) i zapasowy (2). Podczas robienia update oprogramowanie wgrywane jest w miejsce 2 (w tym czasie system jest odpalony z 1) i jeśli wszystko się powiedzie, to po restarcie system przepina się aby startować z 2, i ewentualnie gdzieś w tle później 1 jest również nadpisywany nowym softem aby być wyrównanym do 2. Zastanawiam się jaki negatywy wpływ na programowanie może mieć włączony silnik. Na youtube widziałem filmy w których ludzie robili update MMI na włączonym silniku aby uniknąć problemów z zasilaniem. Ewentualnie rozważam jeszcze opcję podpięcia kablami rozruchowymi drugiego auta, które miałoby odpalony silnik i chodziło na biegu jałowym. Chętnie poznałbym wasze doświadczenia i opinie w tym temacie. Przy okazji zdrowych i pogodnych świąt dla wszystkich!
  4. @Muskel1 , pięknie dziękuję Ci za link. Byłem już na tej stronie, ale zupełnie przeoczyłem ten katalog. Ściągnąłem wersję AU_C1_AU37X_0069_310, myślę, że powinna być odpowiednia. Widzę, że jest jeszcze AU_C1_AU37X_0047_180, ale z tego co rozumiem, można wgrywać bezpośrednio wersję najświeższą, bez wgrywania wersji pośredniej. Jeszcze raz ogromne dzięki!
  5. Panowie wiem, że to forum o A4, ale może podpowiecie skąd ściągnąć aktualiację softu dla VC dla A3 8V, wersja na kartę SD? VC to 8V0920790, wersją sprzętu H13. Wersja softu to 0045, więc trochę stara i boję się użyć aplikacji z OBD11 aby próbować aktywacji sport layout. Tutaj w wątku widziałem, że w A3 udało się to komuś zrobić na sofcie 0069, ale 0069, to nie 0045. Wiecie może czy da się np. ściągnąć aktualizację softu z erWina, po wykupieniu licencji na jeden dzień, ale taką żeby była dostosowana do karty SD? Wersje pod Odisa itp. mnie nie ratują, bo nie dysponuję tego typu sprzętem. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...