Skocz do zawartości

bartek4334

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek4334

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Trzebiatów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartek4334

0

Reputacja

  1. Shared album - Bartosz Janczak - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL Shared album - Bartosz Janczak - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL Wrzucam filmiki w lepszej jakości.
  2. Shared album - Bartosz Janczak - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL Shared album - Bartosz Janczak - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL Sorki za jakość, robiłem co mogłem 😉 nie mam za ciekawych dróg w pobliżu do takich testów. Niestety tak jak mówiłem jednocześnie dwóch grup nie jestem w stanie nagrać. Wiem tylko, że dane z obu grup są powtarzalne.
  3. Ktoś pomoże na podstawie obecnych danych czy takie zachowanie jest normalne czy jednak nie do końca?
  4. No właśnie nie mam VCDS tylko inne ustrojstwo i nie da rady nagrać dwóch grup na raz😉 Mam nagrany filmik właśnie z grupy 003 tylko nie wiem gdzie go mogę wrzucić 😉udalo się 😉 Shared album - Bartosz Janczak - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL
  5. Witam. Panowie potrzebuję porady jeśli chodzi o pracę przepływomierza. W trakcie jazdy, 4bieg, obroty ok.1500 i gaz w podłogę. Przy obrotach ok. 3200 wzwyż wartość oczekiwana jest ok. 850 a rzeczywista spada wraz ze wzrostem obrotów do ok.690. Nie wiem jak wrzucić filmik bo tak by było najłatwiej pokazać problem 😉
  6. Problem rozwiązany. Do świec są dwa bezpieczniki 60A w miejscu gdzie jest sterownika silnika na podszybiu. Jeden z nich był spalony przez co 3swiece na lewej głowicy nie dostawały prądu 😉
  7. Witam. Potrzebuję informacji na temat A4 B7 2.5TDI V6 co do bezpieczników odpowiadających za świece żarowe. Wiem, że przekaźnik znajduję się gdzieś przy sterowniku silnika, a czy są jakieś bezpieczniki od świec żarowych. Mam problem, że na jedną stronę głowicy do fajek dochodzi prąd, a na drugą stronę do żadnej z trzech nie dochodzi prąd. I nie wiem czy to kwestia bezpiecznika, przekaźnika świec czy może samej instalacji 😉
  8. ECON normalnie działa czyli wyłączona świeci, włączona to nie świeci.
  9. Witam. Na wstępie przepraszam jeśli powielam temat, ale przejrzałem kilka pierwszych stron i nic co by mi pomogło nie znalazłem, albo już jest tak że mną źle że nie łącze faktów 😁 W skrócie, ECON się załącza, w środku słychać przy włączeniu jakby otwierała się jakaś klapa, przewody od klimy które wchodzą w ścianę grodziową...cienki po włączeniu klimy robi się zimny, ten drugi lekko ciepły, błędów w czasie diagnostyki brak, a klima nie chłodzi 🫤 Podobno jakiś czas temu poprzedni właściciel zakładał nową sprężarkę, ale czy po jej założeniu wszystko było okej to nie wiem. Ktoś podpowie co warto na początek sprawdzić? 🫤
  10. Jakieś 350tys. Sprawdzę jeszcze te przewody, ale mam tą drugą pompę, wyśle ją do sprawdzenia i ewentualnie zrobię na tip top 😉
  11. No auto kupione okazyjnie, w fajnym stanie, mam drugą pompę więc wyśle ją do naprawy i spokój. Nawet chyba się zdecyduje o warsztat polecony przez Ciebie w innym wątku 😉 Dzięki wielkie 😉 pozdrawiam 😉
  12. Mogę jakoś samemu to sprawdzić? Auto nie wpada w tryb awaryjny, ma moc, normalnie pracuje itd. Najczęściej tak się dzieje jak bawię się skanerem i wejdę w jakieś opcje związane z pompą. Ps: poprosiłbym o jakieś bardziej merytoryczne, rozwinięte odpowiedzi po jest to mój nowy nabytek i dopiero uczę się tego Audi 😉
  13. No dobra czyli wychodzi że mechanik szukał jelenia? Czy jest możliwość że coś się dzieje nie koniecznie kąt wtrysku, ale jakiś parametr pompy w czasie jazdy jest na tej granicy ? Może sterownik pompy być uszkodzony i robić jakieś dziwne rzeczy? Bo nie raz po podłączeniu mojego skanera diagnostycznego potrafi wyskoczyć błąd J399 Moduł sterowania pompy wtryskowej, w czasie jazdy nigdy nie było problemów.
  14. Temat znam, czytałem kilka razy. No i właśnie nawet sugerując się tym postem nie ma żadnej wzmianki o kącie wtrysku pod obciążeniem. No ale może coś jest co rzeczywiście w czasie jazdy krzaczy ten kąt wtrysku czy po prostu mechanik szukał jelenia?
  15. Witam. Panowie szybkie krótkie pytanie. Pacjent 2.5TDI V6 BDG. Ostatnio był na diagnostyce i gość sprawdzał kat wtrysku. Stwierdził że na biegu jałowym jest ok, ale pod obciążeniem w czasie jazdy pompa pracuje na granicznych wartościach. Czy to może być prawda bo nigdzie nie wyczytałem o sprawdzeniu kąta wtrysku w czasie jazdy? Pozdrawiam 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...