Skocz do zawartości

wojtasB6avant

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wojtasB6avant

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    TuiTAm

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć mam następujący problem w swoim gruzie 1.9tdi avf Problem polega na tym, że na zimnym silniku zazwyczaj pedal gazu na 2 biegu I w sumie chyba tylko na 2 biegu jest mułowaty, auto slabo ciągnie i tutaj najważniejsze przy wciśnięciu pedalu w opór na dwójce przy osiągnięciu rowno 50km/h auto zaczyna się krztusić, prędkość staje na 50km nie chce ruszyć i zaczyna zostawiać sroga chmurę szarego dymu za sobą, do tego ten smród jest wyczuwalny aż w kabinie. Po odpuszczeniu gazu w tym momencie i dodaniu go spowrotem fura zaczyna normalnie jechać. Na 3,4 5 i 6 biegu nie ma tego problemu no może oprócz tego, że auto nie przyspiesza tak fajnie jak wtedy, kiedy już się nagrzeje. Proszę o jakieś porady ewentualnie jakie logi wykonac? Zaczęło mnie to drażnić strasznie mimo że to auto na doloty do roboty to mimo wszystko jest to niekomfortowe Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
  2. ktos po wymianie rozrządu nie ustawił kąta synchronizacji
  3. Cieszę się dobry deal zrobilem
  4. To dziwne bo ja od wymiany wahaczy z regum nie mialem takiego problemu na 2 maglownicach
  5. są różne numery magli... musisz szukać używek z servotronicem każdy z b6 b7 bedzie pasował, osobiście kupiłem u lokalnego handlarza czesciami magiel z a4b7 2.5tdi z servo i jestem zadowolony, chociaż 700zl za uzywke to sporo, ale po numerach sprawdzałem to tak chodzą na allegro/olx. Dorzucił mi jeszcze w cenie przekaźnik 640 z gniazdem i wtyczki z zaworu servo, reszte porzeźbiłem sobie sam i nie wyobrazam sobie teraz smigać bez servo
  6. super dzięki za odp spróbuje regeneracji odbłysnika, zobaczymy czy coś z tego będzie
  7. a posiada ktos jakies foty przed i po regeneracji odblysnika h7? Zastanawiam sie nad zakupem calej soczewki bihalogen lub bixenon od autogamma i nie moge znalezc nikogo kto cos od nich bral. Drugie pytanie, macie jakies sprawdzone miejsce, gdzie regeneruja odblysniki?
  8. podpinam sie do pytania.
  9. który przekaznik za nie odpowiada?
  10. ogólnie poszukaj na fb na grupach audi ja hexa ogarnałem za 100zł z wysyłką juz
  11. vcds chinski hex i ogarniesz sam nie ma filozofii wiekszej
  12. dokladnie tak później zrobiłem, dzieki za komentarz. Pozdro!
  13. Temat do zamkniecia, wystarczylo dorobić wiązke do servotronica dokupic przekaznik 640 i hula aż miło, pozdrawiam
  14. Witam sznaownych forumowiczów 😁 Sprawa wygląda następująco: Mój stary magiel nadawał sie na złom, więc zakupiłem nowy (moje auto a4b6 1.9tdi avf). Zakupiłem magiel z b7 2.5 z servotronicem. Wymiana w sumie fajna i przyjemna, aczkolwiek tutaj pojawia się problem. Po wymianie i zalaniu nowego płynu zauważyłem, że po odpaleniu, pokreceniu kierownica lewo/prawo nie zaczęło ubywać w ogóle płynu w zbiorniczku (zalane ok 400ml). Pompa nie wyje, ale brak kompletnie wspomagania. Przejechałęm ok. 15km zero poprawy. Możliwe, że powalilem przewody tj. zamienilem je miejscami? Do jednego jest klucz 22 do drugiego 19. Czy może układ się po prostu zapowietrzyl? dodam ze po odpaleniu lekka piana jest w zbiorniczku. Nigdy wczesniej nie wymienialem magla, nie odpowietrzałem układu wspomagania, byłem pewny, że po prostu po spuszczeniu z przewodów starego płynu i zamontowaniu nowego magla wystarczy zalac nowy płyn i nic więcej, co poszło nie tak? Z góry dzieki za opdowiedzi, pozdrawiam🙃
  15. Witam szanowna grupo. Problem polega na tym ze po całej nocy postoju autko miało problem z brakiem mocy (turbo nie ciągnęło w ogole) przez ok pierwszy 1-2km jazdy później wracało do normy. Od paru dni turbo się strasznie meczy, nie ciągnie jak powinno budzi się dopiero przy ok 2000obr ale dosyć słabo później mocniej ciągnie przy ok 2600-800obr, coś ewidentne jest nie tak. i tu moje pytanie : Czy na grupie jest jakiś spec, który powie mi jakie logi wykonać i mógłby mi je zinterpretować? Nie chce na ślepo wymieniać wszystkiego po kolei:-) z gory dziękuje za wszelaka pomoc, pozdro panowie 🫡
×
×
  • Dodaj nową pozycję...