Skocz do zawartości

wojtasB6avant

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtasB6avant

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    TuiTAm

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojtasB6avant

0

Reputacja

  1. ktos po wymianie rozrządu nie ustawił kąta synchronizacji
  2. To dziwne bo ja od wymiany wahaczy z regum nie mialem takiego problemu na 2 maglownicach
  3. są różne numery magli... musisz szukać używek z servotronicem każdy z b6 b7 bedzie pasował, osobiście kupiłem u lokalnego handlarza czesciami magiel z a4b7 2.5tdi z servo i jestem zadowolony, chociaż 700zl za uzywke to sporo, ale po numerach sprawdzałem to tak chodzą na allegro/olx. Dorzucił mi jeszcze w cenie przekaźnik 640 z gniazdem i wtyczki z zaworu servo, reszte porzeźbiłem sobie sam i nie wyobrazam sobie teraz smigać bez servo
  4. super dzięki za odp spróbuje regeneracji odbłysnika, zobaczymy czy coś z tego będzie
  5. a posiada ktos jakies foty przed i po regeneracji odblysnika h7? Zastanawiam sie nad zakupem calej soczewki bihalogen lub bixenon od autogamma i nie moge znalezc nikogo kto cos od nich bral. Drugie pytanie, macie jakies sprawdzone miejsce, gdzie regeneruja odblysniki?
  6. ogólnie poszukaj na fb na grupach audi ja hexa ogarnałem za 100zł z wysyłką juz
  7. vcds chinski hex i ogarniesz sam nie ma filozofii wiekszej
  8. dokladnie tak później zrobiłem, dzieki za komentarz. Pozdro!
  9. Temat do zamkniecia, wystarczylo dorobić wiązke do servotronica dokupic przekaznik 640 i hula aż miło, pozdrawiam
  10. Witam sznaownych forumowiczów 😁 Sprawa wygląda następująco: Mój stary magiel nadawał sie na złom, więc zakupiłem nowy (moje auto a4b6 1.9tdi avf). Zakupiłem magiel z b7 2.5 z servotronicem. Wymiana w sumie fajna i przyjemna, aczkolwiek tutaj pojawia się problem. Po wymianie i zalaniu nowego płynu zauważyłem, że po odpaleniu, pokreceniu kierownica lewo/prawo nie zaczęło ubywać w ogóle płynu w zbiorniczku (zalane ok 400ml). Pompa nie wyje, ale brak kompletnie wspomagania. Przejechałęm ok. 15km zero poprawy. Możliwe, że powalilem przewody tj. zamienilem je miejscami? Do jednego jest klucz 22 do drugiego 19. Czy może układ się po prostu zapowietrzyl? dodam ze po odpaleniu lekka piana jest w zbiorniczku. Nigdy wczesniej nie wymienialem magla, nie odpowietrzałem układu wspomagania, byłem pewny, że po prostu po spuszczeniu z przewodów starego płynu i zamontowaniu nowego magla wystarczy zalac nowy płyn i nic więcej, co poszło nie tak? Z góry dzieki za opdowiedzi, pozdrawiam🙃
  11. Witam szanowna grupo. Problem polega na tym ze po całej nocy postoju autko miało problem z brakiem mocy (turbo nie ciągnęło w ogole) przez ok pierwszy 1-2km jazdy później wracało do normy. Od paru dni turbo się strasznie meczy, nie ciągnie jak powinno budzi się dopiero przy ok 2000obr ale dosyć słabo później mocniej ciągnie przy ok 2600-800obr, coś ewidentne jest nie tak. i tu moje pytanie : Czy na grupie jest jakiś spec, który powie mi jakie logi wykonać i mógłby mi je zinterpretować? Nie chce na ślepo wymieniać wszystkiego po kolei:-) z gory dziękuje za wszelaka pomoc, pozdro panowie 🫡
  12. z tego co sie orientuje to drugiego ic nie da sie upchac do b6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...