Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana maglownicy, co mogło pójść nie tak?


wojtasB6avant

Rekomendowane odpowiedzi

Witam sznaownych forumowiczów 😁

 

Sprawa wygląda następująco:

Mój stary magiel nadawał sie na złom, więc zakupiłem nowy (moje auto a4b6 1.9tdi avf). Zakupiłem magiel z b7 2.5 z servotronicem. Wymiana w sumie fajna i przyjemna, aczkolwiek tutaj pojawia się problem. Po wymianie i zalaniu nowego płynu zauważyłem, że po odpaleniu, pokreceniu kierownica lewo/prawo nie zaczęło ubywać w ogóle płynu w zbiorniczku (zalane ok 400ml). Pompa nie wyje, ale brak kompletnie wspomagania. Przejechałęm ok. 15km zero poprawy. Możliwe, że powalilem przewody tj. zamienilem je miejscami? Do jednego jest klucz 22 do drugiego 19. Czy może układ się po prostu zapowietrzyl? dodam ze po odpaleniu lekka piana jest w zbiorniczku. Nigdy wczesniej nie wymienialem magla, nie odpowietrzałem układu wspomagania, byłem pewny, że po prostu po spuszczeniu z przewodów starego płynu i zamontowaniu nowego magla wystarczy zalac nowy płyn i nic więcej, co poszło nie tak? Z góry dzieki za opdowiedzi, pozdrawiam🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamkniecia, wystarczylo dorobić wiązke do servotronica dokupic przekaznik 640 i hula aż miło, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W taki sposób i tak masz pewnie jeszcze powietrze w układzie. Procedura jest taka :

 

1. Auto na kobyłki

2. Kręcenie kierownicą maks w jedną i w drugą na zgaszonym silniku aż będzie widać powracający płyn do zbiorniczka.

3. Odpalenie silnika i powtórzenie czynności.

4. Opuszczenie auta na koła i sprawdzenie czy nic się nie pieni.

 

'pomijam punkty gdzie trzeba pilnować stanu płynu'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2023 o 22:14, Langista napisał(a):

W taki sposób i tak masz pewnie jeszcze powietrze w układzie. Procedura jest taka :

 

1. Auto na kobyłki

2. Kręcenie kierownicą maks w jedną i w drugą na zgaszonym silniku aż będzie widać powracający płyn do zbiorniczka.

3. Odpalenie silnika i powtórzenie czynności.

4. Opuszczenie auta na koła i sprawdzenie czy nic się nie pieni.

 

'pomijam punkty gdzie trzeba pilnować stanu płynu'

dokladnie tak później zrobiłem, dzieki za komentarz. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...