wojtasB6avant 0 Posted November 17 Share Posted November 17 Witam sznaownych forumowiczów 😁 Sprawa wygląda następująco: Mój stary magiel nadawał sie na złom, więc zakupiłem nowy (moje auto a4b6 1.9tdi avf). Zakupiłem magiel z b7 2.5 z servotronicem. Wymiana w sumie fajna i przyjemna, aczkolwiek tutaj pojawia się problem. Po wymianie i zalaniu nowego płynu zauważyłem, że po odpaleniu, pokreceniu kierownica lewo/prawo nie zaczęło ubywać w ogóle płynu w zbiorniczku (zalane ok 400ml). Pompa nie wyje, ale brak kompletnie wspomagania. Przejechałęm ok. 15km zero poprawy. Możliwe, że powalilem przewody tj. zamienilem je miejscami? Do jednego jest klucz 22 do drugiego 19. Czy może układ się po prostu zapowietrzyl? dodam ze po odpaleniu lekka piana jest w zbiorniczku. Nigdy wczesniej nie wymienialem magla, nie odpowietrzałem układu wspomagania, byłem pewny, że po prostu po spuszczeniu z przewodów starego płynu i zamontowaniu nowego magla wystarczy zalac nowy płyn i nic więcej, co poszło nie tak? Z góry dzieki za opdowiedzi, pozdrawiam🙃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtasB6avant 0 Posted November 20 Author Share Posted November 20 Temat do zamkniecia, wystarczylo dorobić wiązke do servotronica dokupic przekaznik 640 i hula aż miło, pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 440 Posted November 20 Share Posted November 20 W taki sposób i tak masz pewnie jeszcze powietrze w układzie. Procedura jest taka : 1. Auto na kobyłki 2. Kręcenie kierownicą maks w jedną i w drugą na zgaszonym silniku aż będzie widać powracający płyn do zbiorniczka. 3. Odpalenie silnika i powtórzenie czynności. 4. Opuszczenie auta na koła i sprawdzenie czy nic się nie pieni. 'pomijam punkty gdzie trzeba pilnować stanu płynu' Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtasB6avant 0 Posted November 22 Author Share Posted November 22 W dniu 20.11.2023 o 22:14, Langista napisał(a): W taki sposób i tak masz pewnie jeszcze powietrze w układzie. Procedura jest taka : 1. Auto na kobyłki 2. Kręcenie kierownicą maks w jedną i w drugą na zgaszonym silniku aż będzie widać powracający płyn do zbiorniczka. 3. Odpalenie silnika i powtórzenie czynności. 4. Opuszczenie auta na koła i sprawdzenie czy nic się nie pieni. 'pomijam punkty gdzie trzeba pilnować stanu płynu' dokladnie tak później zrobiłem, dzieki za komentarz. Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now