Skocz do zawartości

Mateusz 2115

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mateusz 2115

Informacje

  • Imię
    Mati
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Czym czyściłeś ? Rozbierałeś cały silniczek na części pierwsze ? Nie rozregulujesz w ten sposób silniczka ?
  2. Jestem pewien że zamówiłem silniczek na dobrą stronę .Ewentualnie producent zamiennika wprowadza ludzi w błąd .Szukałem silniczka po tym numerze 8E1 820 511 . Nie jestem w stanie narazie podesłać zdjęcia tego zamiennika bo jest zamontowany w aucie . Na chwilę obecną będę tak jeździł bo niby działa tylko że jak chce dać grzanie na stronę kierowcy tu ustawiam na 18 stopni i grzeje jak na HI . Czekam teraz aż przyjdzie mi używany silniczek ,jeśli będzie z nim ok to montuję go jak nie to wymienię potencjometr i go wyczyszczę i się okaże . Podsyłam fotkę zamówionej części . Napisz mi czy przy montażu ważne jest ustawienie odpowiednio klapy nawiewu czy to jest bez znaczenia i silnik sam ustawi klapy w odpowiedniej pozycji podczas adaptacji
  3. Witam Mam problem odnośnie silniczka sterującego klapami nawiewu ciepłe/zimne od strony lewej . Kod błędu to 01809 - silnik nastawczy klapy temperatury ; lewy (V158) 41-00 Zablokowany lub bez napięcia. I faktycznie się zablokował i cały czas leciało gorące powietrze niezależnie od ustawienia na climatronic .Wymieniłem ten silniczek na jakiś zamiennik no i niby działa tylko że na odwrót jak jest na LOW to grzeje na HI leci powietrze z klimy 😅 Nie wiem czy dobrze zrobiłem kupując zamiennik ale oryginału nówki juz nie kupię bo nie ma i też nie wiem czy warto ryzykować w używane z stronek . Stary mój oryginalny silniczek już się nie nadaje też dodam . I nie wiem co zrobiłem nie tak ,robiłem adaptację tego zamiennika i nastawy podstawowe, wszystko hulało ale weekend jest taki że działa odwrotnie . Może przy montażu źle założyłem ramie czy coś. Dajcie znać 🥲
  4. Witam Mam problem z autem a dokladnie z jego ukladem kierowniczym Jadąc tak z 50-90 km /h wszystko chodzi git lecz gdy już przyspieszy sie do 120 to podczas skręcania czuć na kierownicy jakby ja blokowało nie chodzi płynie. Kierownicą nie szarpie podczas chamowania , po jeździe po nie równościach słychać jakies metaliczne dzwięki lecz nie jestem pewienn czy to chodzi o to . Kierownica nie chodzi również zbyt gładko dodam jeszcze ze ostatnio ustawiałem zbierzność po wimianie końcówek drązków kierowniczych i 2 wahacze górne prawa strona Auto anglik z przekładką
  5. Sprawdz jarzmo na zaciskach u mnie to sie tłukło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...