Skocz do zawartości

_n3onix_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O _n3onix_

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bo mi chodzi o to czy komputer nie będzie miał żadnych przekłamań że fotochromu nie ma a we wtyczce jakby jest
  2. miałem lusterko 5 pin wcześniej, a teraz zamówiłem nowe i jest 7 pin, kostka do modułu jest taka sama itd, tylko jest dodatkowa wtyczka z dwoma kablami jakby to była wersja z fotochromem. mogę to wpiąć bez problemu i pominąć tą wtyczkę ?
  3. Witam, ostatnimi czasy z moim B6 dzieje się sporo nie dobrego, ale zacznę od początku. W zeszłym tygodniu na trasie autostradą z prędkością ok 150 km/h wszystko było ok, turbina podawała jak trzeba itd. Po zjeździe z autostrady turbina przestała wstawać. W drodze powrotnej (trasa ok. 50 km w jedną stronę) nie było żadnego problemu z turbiną ani silnikiem. Dodam, że zauważyłem olej przy turbinie jakby wyciekał bo zimna strona jest opatulona olejem. Drugi temat to brak informacji na fisie o otwartych drzwiach, ale widziałem że to popularny temat i już wiem gdzie szukać przyczyny. Wczoraj wracając z małej przejażdżki dostrzegłem, że auto na biegu jałowym zachowuje się dziwnie tzn. falowały obroty (miedzy 600-800). Dziś po falowaniach nie było śladu, lecz był problem z odpaleniem auta. Dopiero za drugim razem silnik zakręcił i odpalił. Po wyjeździe z pracy to samo, silnik zakręcił dopiero za 4 razem. Akumulator sprawdzany ok. 3 tygodnie temu testerem wykazał 415 A (domyślnie ma 650 A) a po dzisiejszym teście pokazał 384 A. Vag pokazał następujące kody błędów: 16497 (P0113-002), dodam iż ten błąd jest ze mną od długiego czasu ale nigdy nie sprawiał problemów, 16618 (P0234-001) oraz 16727 (P0343-001). Może miał ktoś podobny przypadek, i chciałby się podzielić rozwiązaniem, bo ja już nie mam sił. (pacjent to a4 b6 avant 1.8t bfb ośka)
  4. Przed chwilą wymieniałem żarówkę w swoim B6, i usłyszałem, że z zaznaczonego na zdjęciu miejsca coś cyka i pytanie brzmi, co to może być i jak to wymienić np? Pacjent to A4 B6 1.8t (ośka) BFB. Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Średnio raz w tygodniu czeka mnie trasa od 200 do 360 kilometrów. Trasa prowadzi w 70% autostradą gdzie jadę z prędkością ok 140/150 km/h. Praktycznie co każdy wyjazd po przejechaniu 3/4 trasy wyświetla się komunikat o niskim stanie oleju i zawsze w tej sytuacji dolewam ok 1/4 litra oleju. Niestety stało się to dla mnie bardzo kosztowane i uciążliwe więc postanowiłem szukać przyczyny. Pacjentem jest A4 B6 z 1.8T BFB pod maską (ośka, 5 biegów). Silnik nie ma wycieków ani nie kopci. Gdzie mogę szukać przyczyny? Czy odma? Czy może turbo siada? Dodam, że auto jakieś 2 miesiące temu czasami odcinało całkowicie doładowanie turbo, lecz po ponownym wciśnięciu gazu turbo normalnie dmuchało. Problem z doładowaniem ustał i auto normalnie podaje bez zastrzeżeń.
  6. Poprzedni przepływomierz był z boscha, więc stwierdziłem, że może inna firma będzie lepsza. A co do oleju to nie leje się go strasznie dużo, tylko taki ślad był widoczny i bardzo jest to groźne dla silnika?
  7. Ostatnimi czasy zostałem właścicielem A4 B6 1.8T BFB i zapalił się check. Po sprawdzeniu u lokalnego elektromechanika okazało się, iż check świeci się od przepływomierza. Przepływomierz wymieniony na nowy firmy Delphi. Przy wymianie zauważyłem, iż w wężu wychodzącym od przepływomierza są ślady oleju. Tu pierwsze moje pytanie, czy to normalna czy coś jest nie tak. Po wymianie check się dalej świeci. Po ostatniej przejażdżce zauważyłem, że auto czasami nie ma takiego doładowania z turbo jak było wcześniej. Jakby turbina raz dmuchała słabiej a raz mocniej. Drugie pytanie, gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...