Skocz do zawartości

Diyd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Diyd

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Choceń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Ostatnio pisałem o pękniętym przewodzie przy nagrzewnicy, pękł mi przewód podczas jazdy, więc od razu zgasiłem, zadzwoniłem po znajomego. Furę na hol, 10km holowaliśmy. Ja na zapłonie włączonym. Po kilku dniach wymieniłem przewód, odpalam audi a na deskę pali się ESP. Po przejechaniu kilku kilometrów doszedł mi ABS i wykrzyknik mrugający z napisem na ekranie „BRAKES”. Podłączyłem kompa i mam błąd od czujnik kąta skrętu. Pacjent Audi A4 B7 1.8T 163km quattro.
  2. Temat uważam za zamknięty. Przewód kupiony nowy, założony i jest git. Nic nie cieknie ani nic. Dzięki za poradę.
  3. Dzień Dobry. Poszukuje szybkozłączki od płynu chłodzącego, który jest wpinany z tyłu w głowicę. Na allegro i nic nie mogę znaleść. W sklepie z częściami samochodowymi nie potrafią mi pomóc. Ma ktoś jakiś numer części lub coś podpowiedzieć. Dodaje zdjęcie szybkozłączki. Może ktoś coś poradzi.
  4. Witam. Mam problem z autkiem, ponieważ gdy odpalę na zimnym silniku, zaczyna mi falować obrotami i telepać budą, gdy się dobrze nagrzeje falowanie trochę ustępuje, lecz nie dokońca. Wymieniłem już zaworek odpowietrzający skrzynie korbową, czujnik położenia wału korbowego, czujnik pozycji walka rozrządu, odmę. Mam 2 kody błędów: P0340, 17748. Dodam, że rozrząd był sprawdzony i jest idealnie na 100%, autko jeździ normalnie, odpala czy na ciepłym czy na zimnym tak samo. Pomocy brak mi już sił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...