Skocz do zawartości

LeonBar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LeonBar

Informacje

  • Imię
    Leon
  • Miasto
    Bar

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia LeonBar

0

Reputacja

  1. Panie! Ja w końcu normalnie jadę. Rozumiesz? Myślałem że utopiłem kasę kupując w ślepo. Trudno! Nie wiem czy filtr nowy (całkiem nowy) czy używany. Tego nawet nie wiem. Powiedzieli mi że był uszkodzony i nie nadawał się do mycia / płukania. Z wymianą oleju w skrzyni i całą tą naprawą wyszło 3000 zł. Dzięki
  2. Problem rozwiązany. Problemem był uszkodzony filtr DPF. Nowy filtr 1500 zł + czujnik różnicy ciśnień. Z tego co ja wymieniłem został tylko EGR, a reszta wróciła na miejsce (oryginalne części) Teraz działa wszystko jak trzeba. Podsumowanie: płukanie / czyszczenie filtra DPF to kasa wyrzucona w błoto. Pozdrawiam.
  3. Cześć Muskiel1. Przed czyszczeniem filtra DPF było 403, a po czyszczeniu 75. Chyba tu chodzi o gramy sadzy. Czyszczony był profesjonalnie, ale bez wypalania. Chociaż wiem że była robiona adaptacja tego filtra po ego wypłukaniu / wymyciu. Czujnik kupiłem w sklepie po VIN. Na pytanie (Jakie są aktualne wartości różnicy ciśnień? Popiołu? Sadzy zmierzonej i obliczonej? Jakie były te wartości przed czyszczeniem?) - nic nie powiem bo się na tym nie znam.
  4. Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy. Auto sprowadziłem z Niemiec. Kupiłem w ślepo. Nic nie sprawdzałem. Piękne autko. Rozładowali mi go pod domem i ponad miesiąc walczę z trybem awaryjnym. 1. wyczyściłem DPF (z 403 na 75) 2. wymieniłem czujnik różnicy ciśnień (NOWY) 3. kilka dni temu kupiłem / wymieniłem (NOWY) EGR 4. drożność wszystkich rurek sprawdzona 5. wymieniłem olej i wszystkie filtry Błędy: P0299, P0471, P2002, 01826 Do wymiany (na zapchanym ) EGR dało się skasować kilka błędów, ale przy dynamicznej jeździe zapałała się spiralka i auto traciło moc. Chociaż to nie była ta moc co trzeba (mam VW z tym samym silnikiem do porównania). Ale po wyłączeniu zapłonu moc jakby wracała ( +/- 60-70%), ale i tak auto było przymulone. A teraz po weekendzie zaświeciło się znowu wszystko. Znowu brak mocy, świeci się filtr, check i spiralka. Ciężko ruszyć nawet z miejsca. Specy proponują wycięcie, zaślepienie i t.p, ale ja nie chcę. RĘCE OPADAJĄ Co jeszcze mogę zrobić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...