-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O LeonBar
Informacje
-
Imię
Leon
-
Miasto
Bar
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia LeonBar
0
Reputacja
-
Panie! Ja w końcu normalnie jadę. Rozumiesz? Myślałem że utopiłem kasę kupując w ślepo. Trudno! Nie wiem czy filtr nowy (całkiem nowy) czy używany. Tego nawet nie wiem. Powiedzieli mi że był uszkodzony i nie nadawał się do mycia / płukania. Z wymianą oleju w skrzyni i całą tą naprawą wyszło 3000 zł. Dzięki
-
Problem rozwiązany. Problemem był uszkodzony filtr DPF. Nowy filtr 1500 zł + czujnik różnicy ciśnień. Z tego co ja wymieniłem został tylko EGR, a reszta wróciła na miejsce (oryginalne części) Teraz działa wszystko jak trzeba. Podsumowanie: płukanie / czyszczenie filtra DPF to kasa wyrzucona w błoto. Pozdrawiam.
-
LeonBar zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Cześć Muskiel1. Przed czyszczeniem filtra DPF było 403, a po czyszczeniu 75. Chyba tu chodzi o gramy sadzy. Czyszczony był profesjonalnie, ale bez wypalania. Chociaż wiem że była robiona adaptacja tego filtra po ego wypłukaniu / wymyciu. Czujnik kupiłem w sklepie po VIN. Na pytanie (Jakie są aktualne wartości różnicy ciśnień? Popiołu? Sadzy zmierzonej i obliczonej? Jakie były te wartości przed czyszczeniem?) - nic nie powiem bo się na tym nie znam.
-
LeonBar obserwuje zawartość Tryb awaryjny 2.0 tdi 140 km
-
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy. Auto sprowadziłem z Niemiec. Kupiłem w ślepo. Nic nie sprawdzałem. Piękne autko. Rozładowali mi go pod domem i ponad miesiąc walczę z trybem awaryjnym. 1. wyczyściłem DPF (z 403 na 75) 2. wymieniłem czujnik różnicy ciśnień (NOWY) 3. kilka dni temu kupiłem / wymieniłem (NOWY) EGR 4. drożność wszystkich rurek sprawdzona 5. wymieniłem olej i wszystkie filtry Błędy: P0299, P0471, P2002, 01826 Do wymiany (na zapchanym ) EGR dało się skasować kilka błędów, ale przy dynamicznej jeździe zapałała się spiralka i auto traciło moc. Chociaż to nie była ta moc co trzeba (mam VW z tym samym silnikiem do porównania). Ale po wyłączeniu zapłonu moc jakby wracała ( +/- 60-70%), ale i tak auto było przymulone. A teraz po weekendzie zaświeciło się znowu wszystko. Znowu brak mocy, świeci się filtr, check i spiralka. Ciężko ruszyć nawet z miejsca. Specy proponują wycięcie, zaślepienie i t.p, ale ja nie chcę. RĘCE OPADAJĄ Co jeszcze mogę zrobić ?