Skocz do zawartości

Roberto84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Roberto84

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Roberto84

0

Reputacja

  1. Tak jak pisałem w pierwszym poście - przejścia lewy-prawy radar są, zasilanie na prawym jest. Bezpiecznik od radarów na początku był wywalony jest wymieniony. Wszystkie pozostałe ok zwłaszcza te od napinaczy.
  2. Skan przy oryginalnym podłączeniu radarów. Log-WAUZZZF40JA015344-103289km.txt
  3. Prawy (oryginał): 8W0 907 561 C Lewy (kupiony): 8W0 907 541 C Zobacz, że one oba są widoczne na szynie która dochodzi do lewego. Tylko przy oryginalnym połączeniu jest problem.
  4. Witam serdecznie, Potrzebuje pomocy bo już nie mam pomysłu, ale do rzeczy. Samochód lekko uszkodzony ( lewy przód ) - kupiony bez radaru lewego. Kupiłem radar lewy podpiąłem, ściągnąłem ochronę komponentu i za nic nie chce widzieć prawego (oryginalnego). Z tego co znalazłem prawy idzie przez lewy ( piny 3,4 <-> 5,6 ). Sprawdzona prawa wtyczka, napięcie ~12V jest, na pinach CAN jest ~0,2V. Przejście lewy (3,4) prawy (5,6) jest. Brak komunikacji z prawym radarem. Wziąłem prawy radar podpiąłem pod CAN tak jak lewy ( przed wtyczką lewego ) - DZIAŁA! Ale... za wtyczką lewego (3,4) brak komunikacji. Oprócz tego pozbyłem się już prawie wszystkich błędów, jedyne jeśli to ma znaczenie to mam "Brak komunikacji ze sterownikiem przedniego lewego (i prawego) napinacza pasa bezpieczeństwa" Co to może być, gdzie szukać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...