Roberto84 Posted September 5, 2023 Posted September 5, 2023 Witam serdecznie, Potrzebuje pomocy bo już nie mam pomysłu, ale do rzeczy. Samochód lekko uszkodzony ( lewy przód ) - kupiony bez radaru lewego. Kupiłem radar lewy podpiąłem, ściągnąłem ochronę komponentu i za nic nie chce widzieć prawego (oryginalnego). Z tego co znalazłem prawy idzie przez lewy ( piny 3,4 <-> 5,6 ). Sprawdzona prawa wtyczka, napięcie ~12V jest, na pinach CAN jest ~0,2V. Przejście lewy (3,4) prawy (5,6) jest. Brak komunikacji z prawym radarem. Wziąłem prawy radar podpiąłem pod CAN tak jak lewy ( przed wtyczką lewego ) - DZIAŁA! Ale... za wtyczką lewego (3,4) brak komunikacji. Oprócz tego pozbyłem się już prawie wszystkich błędów, jedyne jeśli to ma znaczenie to mam "Brak komunikacji ze sterownikiem przedniego lewego (i prawego) napinacza pasa bezpieczeństwa" Co to może być, gdzie szukać?
Muskel1 Posted September 5, 2023 Posted September 5, 2023 Z jakim nr radar kupiłeś? Może z wersji US one są inne.
Roberto84 Posted September 5, 2023 Author Posted September 5, 2023 4 minutes ago, Muskel1 said: Z jakim nr radar kupiłeś? Może z wersji US one są inne. Prawy (oryginał): 8W0 907 561 C Lewy (kupiony): 8W0 907 541 C Zobacz, że one oba są widoczne na szynie która dochodzi do lewego. Tylko przy oryginalnym połączeniu jest problem.
Roberto84 Posted September 8, 2023 Author Posted September 8, 2023 Skan przy oryginalnym podłączeniu radarów. Log-WAUZZZF40JA015344-103289km.txt
Muskel1 Posted September 8, 2023 Posted September 8, 2023 Wygląda jakby wiązka była gdzieś uszkodzona. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone?
Roberto84 Posted September 8, 2023 Author Posted September 8, 2023 21 minutes ago, Muskel1 said: Wygląda jakby wiązka była gdzieś uszkodzona. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone? Tak jak pisałem w pierwszym poście - przejścia lewy-prawy radar są, zasilanie na prawym jest. Bezpiecznik od radarów na początku był wywalony jest wymieniony. Wszystkie pozostałe ok zwłaszcza te od napinaczy.
dan4tech Posted May 23 Posted May 23 Podepnę się.. mam podobną sytuację auto dostało w radar, rozumiem że muszę kupić taki sam, skąd mam wiedzieć że nie będzie zablokowany? Jak się ściąga ochronę komponentu (VCDS?)? Potrzebne jest dodatkowe kodowanie lub kalibracja?
Muskel1 Posted May 23 Posted May 23 (edited) Ochrony komponentu nie ściągniesz za pomocą VCDS. Radar musisz kupić taki sam i po montażu ściągnąć ochronę komponentu, zakodować radar pod auto i przeprowadzić kalibrację. Sam tego nie zrobisz. Edited May 23 by Muskel1 1
dan4tech Posted June 6 Posted June 6 Może ale się wyraziłem chodzi mi o radary z przodu distronic w A5 są przykręcone do zderzaka.
Muskel1 Posted June 6 Posted June 6 Radary nie są przykręcone do zderzaka. W zderzaku siedzą tylko osłony. Radary są pod zderzakiem przykręcone do uchwytów.
dan4tech Posted June 6 Posted June 6 Zobacz to jest poszycie zderzaka A4 w nim są otwory zaznaczyłem na czerwono do montażu radaru. Kratka idzie na wierzch.
dan4tech Posted June 6 Posted June 6 Hehe a powiedz myślisz że każde ściągnięcie zderzaka w takim przypadku może wiązać się z kalibracją radarów?
Muskel1 Posted June 6 Posted June 6 Jest przynajmniej wymienione w ELSA jako konieczna czynność po demontażu i montażu zderzaka.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now