Jump to content
IGNORED

Brak komunikacji z prawym radarem w A4 B9


Recommended Posts

Posted

Witam serdecznie,

 

Potrzebuje pomocy bo już nie mam pomysłu, ale do rzeczy.

Samochód lekko uszkodzony ( lewy przód ) - kupiony bez radaru lewego.

 

Kupiłem radar lewy podpiąłem, ściągnąłem ochronę komponentu i za nic nie chce widzieć prawego (oryginalnego). Z tego co znalazłem prawy idzie przez lewy ( piny 3,4 <-> 5,6 ).

Sprawdzona prawa wtyczka, napięcie ~12V jest, na pinach CAN jest ~0,2V. Przejście lewy (3,4) prawy (5,6) jest. Brak komunikacji z prawym radarem.

 

Wziąłem prawy radar podpiąłem pod CAN tak jak lewy ( przed wtyczką lewego ) - DZIAŁA! Ale... za wtyczką lewego (3,4) brak komunikacji.

 

Oprócz tego pozbyłem się już prawie wszystkich błędów, jedyne jeśli to ma znaczenie to mam "Brak komunikacji ze sterownikiem przedniego lewego (i prawego) napinacza pasa bezpieczeństwa"

 

Co to może być, gdzie szukać?

Posted

Z jakim nr radar kupiłeś? Może z wersji US  one są inne.

Posted
4 minutes ago, Muskel1 said:

Z jakim nr radar kupiłeś? Może z wersji US  one są inne.

Prawy (oryginał): 8W0 907 561 C

Lewy (kupiony): 8W0 907 541 C

 

Zobacz, że one oba są widoczne na szynie która dochodzi do lewego. Tylko przy oryginalnym połączeniu jest problem.

Posted

Wrzuć pełny auto-scan

Posted

Wygląda jakby wiązka była gdzieś uszkodzona.  Wszystkie bezpieczniki sprawdzone?

Posted
21 minutes ago, Muskel1 said:

Wygląda jakby wiązka była gdzieś uszkodzona.  Wszystkie bezpieczniki sprawdzone?

Tak jak pisałem w pierwszym poście - przejścia lewy-prawy radar są, zasilanie na prawym jest. Bezpiecznik od radarów na początku był wywalony jest wymieniony.

Wszystkie pozostałe ok zwłaszcza te od napinaczy.

Posted

Czarów nie ma. Albo radar albo wiązka.

Posted

Podepnę się.. mam podobną sytuację auto dostało w radar, rozumiem że muszę kupić taki sam, skąd mam wiedzieć że nie będzie zablokowany?

Jak się ściąga ochronę komponentu (VCDS?)?

Potrzebne jest dodatkowe kodowanie lub kalibracja?

Posted (edited)

Ochrony komponentu nie ściągniesz za pomocą VCDS. Radar musisz kupić taki sam i po montażu ściągnąć ochronę komponentu, zakodować radar pod auto i przeprowadzić kalibrację. Sam tego nie zrobisz.

Edited by Muskel1
  • Thanks 1
Posted

Ściąganie zderzaka = konieczność kalibracji radarów ? 

Posted

Nie, radary są pod zderzakiem. 

Posted

Może ale się wyraziłem chodzi mi o radary z przodu distronic w A5 są przykręcone do zderzaka.

Posted

Radary nie są przykręcone do zderzaka. W zderzaku siedzą tylko osłony. Radary są  pod zderzakiem przykręcone do uchwytów.

Posted

Zobacz to jest poszycie zderzaka A4 w nim są otwory zaznaczyłem na czerwono do montażu radaru. Kratka idzie na wierzch.

obraz.png.3702503dd6975e209d80a97137c5cf12.png

 

 

Posted

Ano tak, pomyliłem modele. Zwracam honor.😉

Posted

Hehe :) a powiedz myślisz że każde ściągnięcie zderzaka w takim przypadku może wiązać się z kalibracją radarów?

Posted

Jest przynajmniej wymienione w ELSA jako konieczna czynność po demontażu i montażu zderzaka.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...