Skocz do zawartości

silver1102

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O silver1102

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia silver1102

0

Reputacja

  1. Rozumiem tylko oleju jest chyba za dużo aż cieknie z egr , tylko wygląda że nie z turbiny a z odmy tyle wycieka poza tym dymi z korka ,miarki i odmy ale nie słychać sykniecia przy odkręcaniu korka czy podnoszeniu bagnetu , zrobiłem patent z butelką i zaślepiłem wlot odmy od rury z filtra , zobaczę czy przestanie tak cieknąć , dodam że przed wymianą oleju było ponad max być może poprzedni właściciel tyle wlał i wszystko wygoniło .
  2. Czekając no kabel postanowiłem zaglądnąć do turbo i intercolera i okazuje się że po zdjęciu rury od intercolera kapie olej więc chyba jest go za dużo , po zdjęciu rury od filtra do turbiny też trochę mokro i wygląda jakby leciało z rurki od odmy a później turbina goni wszystko dalej , turbina niema luzu wzdłużnego tylko delikatnie w poprzek ale chyba tak ma być, więc czy to normalne że odma puszcza tyle oleju? Czy jest ona wymienialna ? Czy razem z pokrywą? Czy może zastosować dodatkowy separator oleju?
  3. Znalazłem poradnik to wrzuce logi jak zrobie a czy przepływomierz można miernikiem sprawdzić ? W czasie jady szarpanie nie występuje tylko na postoju przy delikatnym ruszeniu gazu stąd też chyba podczas chamowania biegami takie wibracje , a ten olej skąd może być kilka kropel pociekło też z egr ale po zdjęciu rur od turbiny tragedi niema jakieś śladowe ilości , a na kolektorze wydechowym wygląda jakby szlo przez uszczelke i po szpilkach ? Zrobiłem dopiero około 1tyś km a i dpf ani razu się nie wypalał czy to ok? Auto ogólnie ma prawie 300tyś ,zastanawiam się czy nie sprzedawać bo już sporo wsadziłem a dalej problemy.
  4. Zapewne logi tylko vagiem da rade? jakie grypy te logi zrobić statyczne i dynamiczne ? Jeden mechanik mi mówi żeby zrobić synchronizacje wałka bo jest mułowaty a drugi że te -1 jest dobrze, może ktoś jest z okolic Suwałk ogarniety żeby mi to wszystko sprawdzić ? Logi zrobie jak będę miał kabel
  5. Nie bylo nic zmieniane tylko odłaczane byly kostki przy czyszczeniu egr i przepustnicy ale żadnych błędów po odpaleniu nie było , na chwile obecną mam tylko kabel delphi i program autocom to czy w związku z tym musze zrobić tą adaptacje przepustnicy i czy da rade tym programem?
  6. Dodam że silnik pali na dotyk zimny i ciepły ale dlaczego przepływka pokazuje na vagu np zakladane 200 , aktualne 400 po dodaniu gazu wyrównuje się i chwile jest prawie równe , zauważyłem także na wysokich obrotach na biegu słychać dziwny jakby brzek z silnika i czasem jakby gwizd jeszcze przed 2tys obrotów , kopcenia też nie zauważyłem , szlak mnie trafi z tym audi myślałem że 1.9 będzie bezproblemowe a tu jednak szrot , czekam na kabel wtedy postaram się zrobić zdjecia z vaga bądz logi .
  7. Witam od niedawna jestem posiadaczem audi jak w tytule , oczywiście chłop mówił że olej od wymiany do wymiany , a więc opisze co się dzieje najpierw wyciek od strony kolektorów cały blok zalany , uszczelka pod pokrywą nowa ale mi wygląda jakby leciało spod kolektora wydechowego , umylem silnik ile mogłem i będę obserwował co może być przyczyną? Drugi probrem to dziwne drgania silnika podczas dojeżdzania do skrzyżowania i czekaniu na światłach ,dodam że przy delikatnym dodaniu gazu jakby szarpie i przerywa, zero błędów , znajomy podłączał pod komputer to na wolnych obrotach wskazania przepływomierza są jakby podwójne ,chodzi o aktualne przy dodaniu gazu pokazuje prawie równe z zakładanymi i po chwili znowu to samo , synchronizacja wałka jest na -1 no i moim zdaniem wolno sie zbiera po dodaniu gazu i chyba dużo pali ok 9 w cyklu mieszanym. EGR był uwalony i został wyczyszczony ale dalej to samo . Będę wdzieczny za jakieś sugestie gdzie szukać przyczyn problemów .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...