Skocz do zawartości

Gregory30

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gregory30

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Iława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Gregory30

0

Reputacja

  1. Turbo było w serwisie sprawdzane i czyszczone więc jest potwierdzone że jest sprawne, stąd moje pytanie to może coś zmienić. Gdzie w takim razie szukać przyczyny niedoładowania ?
  2. Nie powinna przepływka w takim układzie pokazywać więcej ? Później odepnę n75. Być może w serwisie wyregulowana sztanga została na serię pompująca 0.6-0.5 bar i stąd to może być ?
  3. Dorzucam, robione na benzynie, mam nadzieje że w miarę okej. Grupy 115+118 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Grupy 02+33 VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  4. Witam, w mojej b6 1.8t po wymianie n75 oraz odmy(trójnik) moc wróciła, turbo wstawało. Na trzeci dzień po wymianie rano na zimnym silniku w momencie wstawania turbo szarpało całą budą jak młot udarowy, auto nie przyśpieszało szczególnie na gazie, na benzynie było czuć osłabienie ale lepiej jechał. Gdy się rozgrzał nie było już problemu ani na LPG ani na PB. Na drugi dzień turbo przestało wstawać, jedyny błąd jaki był to przerwa w obwodzie n75 który szybko wyeliminowałem (wtyczka nie łączyła).W między czasie podmieniłem n75 na oryginał z drugiego na pewno sprawnego auta i nie zmieniło to nic. Jeździć dało się normalnie silnik pracował równo prawie jak zwykłe 1.8. Sprawdzałem szczelność pod kątem lewego powietrza (wdmuchałem pół bara w dolot za filtrem) i poza dwoma opaskami nie słyszałem żadnego głośniejszego syczenia, były dosłownie ledwie słyszalne. Postanowiłem oddać turbinę do sprawdzenia, okazało się że turbina sprawna, luzów praktycznie nie ma, gruszka pracuje dobrze i trzyma ciśnienie. Została wyczyszczona i założona z powrotem. I tutaj olśnienie, zaczęła dmuchać nagle ale wydaje mi się że słabiej niż powinna. Nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny. Jest szansa że jakimś cudem zapchał się któryś wężyk od n75 i podczas montażu demontażu i ruszaniu nimi turbo zaczęło wstawać? Jest szansa że to coś związanego z wystrojeniem LPG? Możliwe żeby zlutowana wtyczka podawała złe napięcie? Czy może jednak gdzieś lewe powietrze? Może przepływka ? Na kompie żadnych błędów nie ma. Wrzucam logi zrobione dziś. Zadanie doładowanie zwiększa się na 1900mbar a aktualne osiąga 1500mbar, przepływ do 100g/s doskakuje przy 5 tys obrotów. Z góry dzięki za pomoc. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 02+33b.pdf 115+118b.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...