Skocz do zawartości

Nixanix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Nixanix

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Hej ponownie ewidentnie coś zjebalem pytanie brzmi co .kodowanie samo w sobie nie przeszło bo wgl nie wyszukuje tego sterownika jak na zdjęciach poniżej sytuacja .postanowilem że wrócę do starego sterownika który był oryginalnie z nadzieja że chociaż pozbędę się błędów ABS i hamulcy błąd został. rozumiem że muszę znów się podpiąć pod vaga i usunąć tylko błędy już bez kodowania ? Dodatkowo zauważyłem że światła długie w trybie stałym przestały hulać ma to coś wspólnego z tematem ?
  2. Jutro będę miał kabel i podejmę próbę jak nie ogarnę tematu będę się odzywał dalej
  3. A z kad jesteś kolego
  4. Znalazłem coś takiego rozumiem że tym wszystko ogarnę ? Czy może.ktos ma jakąś bardziej korzystną ofertę 😂
  5. Cześć szukam kogoś kto podjął by się kodowania kierownicy wraz z tempomatem całość została już wymieniona na Ori 4 ramienna z b6 ewentualnie może macie jakieś sprawdzone miejsce/osobę
  6. Odgrzewam kotleta ale udało mi się skompletować wszystko i zamontować łącznie z tempomatem czeka mnie jeszcze kodowanie i tu pytanie czy ja coś zjebalem czy w czym może być problem czy kodowanie rozwiąże sprawę ?
  7. Rozumiem że muszę dokupić moduł trapezowy do kiery i dalej co wtykami w niego gniazda i tyle ?
  8. Cześć wszystkim domyślam się że temat wałkowany notorycznie ale nie znalazłem interesującej mnie odpowiedzi a nerwy już zszargane . Kiera podmieniona na czteroramienną z multi od innej b6 kwestia podłączenia .wtyczki się różnią doradzcie proszę czego mi tu brakuje czy co powinienem zmienić żeby to podłączyć moduł taśmę ? Z góry dzięki jestem właścicielem od niedawna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...