Witam. Mam problem z silnikiem 2.0 tfsi. Podczas pracy wydaje dźwięk cykania. Prawdopodobnie są wytarte wałki rozrządu. Wymieniałem już rozrząd, popychacze z dźwigienkami, pompę wysokiego ciśnienia oraz vacum, wtryski, cewki oraz świece. Problem nadal pozostał więc padło już na wałki. Ale nie o tym. Myślę nad swapem na 1.8t z b6/b7 o kodzie bfb. Silnik powinien pasować bez większych przeróbek poza elektryką. Pytanie mam jednak takie czy dam radę włożyć 1.8t bfb z Audi które miało automatyczną skrzynię biegów do mojego Audi z quattro i manualem? Dawca posiada automatyczną skrzynię biegów oraz napęd na przód z silnikiem umiejscowionym wzdłużnie. Jest to auto w okazyjnej cenie po wypadku, lecz komora silnika nie zostala w żaden sposób naruszona, uszkodzone jest głównie poszycie. B6 jest wyceniona na 3900 więc prawie w cenie samego silnika więc można powiedzieć ze dawca byłby praktycznie darmowy ponieważ resztę części można sprzedać. Dlaczego chce wymienić ten silnik? Nie mam już siły z nim walczyć i próbować naprawić. Mam fajną bazę pod projekt i chciałbym wsadzić tam silnik z potencjałem skąd to pytanie. Ewentualnie może doradzicie jakiś inny silnik który mógłby tam wlecieć?