Skocz do zawartości

Kefi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kefi

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Lipsko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kefi

0

Reputacja

  1. zgadza się na pb całkiem prawidłowo co masz na myśli? cos jest nie tak jak powinno? jeszcze jedno pytanie ponieważ nie wiadomo kiedy i czy ktoś czyścił przepustnice wiec stwierdziłem ze sobie ja wyczyszczę demontaż, czyszczenie i montaż obył się bez problemów po złożeniu szybka adaptacja przepustnicy i zonk zaczęło to jakoś jechać ale nie na długo bo teraz po czasie mam wrażenie jakby miał jakiegoś muła i dopiero przy 3 tysiącach zaczynał ciągnąć myślałem że coś źle złożyłem ale na logikę nie ma z czym tam się pomylić cos mogłem pokręcić że pierwsze jazdy po czyszczeniu fajnie jakby lepiej ciągnie a po kilku jazdach jakiś muł?
  2. udało mi sie zrobić logi statyczne 1+7 Log #768151 LOG.TUNEZILLA.COM statyczne 2+8 Log #768152 LOG.TUNEZILLA.COM dynamiczne 2+7 Log #768153 LOG.TUNEZILLA.COM dynamiczne 2+25 Log #768154 LOG.TUNEZILLA.COM dynamiczne 1+13 Log #768155 LOG.TUNEZILLA.COM
  3. okej dzieki mam za co juz sie złapac w weekend stestuje czy na pb to samo w razie co bede logi robil. Jesli na benzynie by sie okazało że wszystko jest w porządku zostaje regulacja lpg?
  4. na benzynie nie do końca sprawdzałem ale na lpg dzieje sie to dosyc czesto na trasie 160km przez około 60km jest wporzadku a reszte drogi (ok 100km) pojawia sie kilka razy
  5. wlaśnie po to utowrzylem temat żeby dowiedzieć się jakie logi mam zrobić, przeszukajac forum znalazlem informacje na temat logow z grupy 007, 008, 009 nie wiem czy dobrze zrozumialem ze chodzilo o tem ale zrobilem z tych grup logi gaz obroty jalowe, gaz obroty 2tys rpm i tak samo na benzynie jesli sie przydadza moge wrzucic
  6. Cześć wszystkim! Mam uporczywy problem z moim samochodem 1.8t aeb z gazem ręce mi już opadają nie wiem za co się złapać. Problem polega na tym że wyskakuje mi błąd: Adaptation Limit (Add) oraz, albo (mull) różnie to bywa czasem wyskakuje add czasem mull a czasem razem borykam się z tym już od ponad miesiąca. Błąd wywala w losowych momentach jak jadę stała prędkością, jak przyspieszam no losowo po prostu odcina mi wtedy moc silnika turbo nie podaje jak trzeba. Psikalem już plakiem w różne zakamarki, wymieniłem uszczelkę na kolanku odmy z wyjścia silnikiem, kawałek za tym kolankiem wyjąłem, i poskręcalem na nowo zaworek który jest przed metalowa rurka odmy jak psikam plakiem nie ma żadnej reakcji obrotów. Może ktoś miał już podobny problem lub bardziej niż ja ogarnia vcds żeby sprawdzić jakieś może bloki czy cokolwiek nie mam już pomysłu na to a może na vcds by coś wyszło. Proszę o pomoc i dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...