Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 00561 w A4 B5 1.8T AEB


Kefi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim! Mam uporczywy problem z moim samochodem 1.8t aeb z gazem ręce mi już opadają nie wiem za co się złapać. Problem polega na tym że wyskakuje mi błąd: Adaptation Limit (Add) oraz, albo (mull) różnie to bywa czasem wyskakuje add czasem mull a czasem razem borykam się z tym już od ponad miesiąca. Błąd wywala w losowych momentach jak jadę stała prędkością, jak przyspieszam no losowo po prostu odcina mi wtedy moc silnika turbo nie podaje jak trzeba. Psikalem już plakiem w różne zakamarki, wymieniłem uszczelkę na kolanku odmy z wyjścia silnikiem, kawałek za tym kolankiem wyjąłem, i poskręcalem na nowo zaworek który jest przed metalowa rurka odmy jak psikam plakiem nie ma żadnej reakcji obrotów. Może ktoś miał już podobny problem lub bardziej niż ja ogarnia vcds żeby sprawdzić jakieś może bloki czy cokolwiek nie mam już pomysłu na to a może na vcds by coś wyszło. Proszę o pomoc i dzięki!

380063072_296257399871744_6159184754457990544_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrób, a jak jest lpg to pewnie do regulacji. 5 min diagnostyki vcdsem i masz obszerny temat o diagnostyce 1.8t w dziale diagnostyka.

Jak znajdę tace to podam pod nosek

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2023 o 19:31, przem8 napisał(a):

Logi zrób, a jak jest lpg to pewnie do regulacji. 5 min diagnostyki vcdsem i masz obszerny temat o diagnostyce 1.8t w dziale diagnostyka.

Jak znajdę tace to podam pod nosek

wlaśnie po to utowrzylem temat żeby dowiedzieć się jakie logi mam zrobić, przeszukajac forum znalazlem informacje na temat logow z grupy 007, 008, 009 nie wiem czy dobrze zrozumialem ze chodzilo o tem ale zrobilem z tych grup logi gaz obroty jalowe, gaz obroty 2tys rpm i tak samo na benzynie jesli sie przydadza moge wrzucic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2023 o 20:24, Łukasz13 napisał(a):

Problem wystepuje na pb i na lpg?

na benzynie nie do końca sprawdzałem ale na lpg dzieje sie to dosyc czesto na trasie 160km przez około 60km jest wporzadku a reszte drogi (ok 100km) pojawia sie kilka razy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Kefi napisał(a):

wlaśnie po to utowrzylem temat żeby dowiedzieć się jakie logi mam zrobić, przeszukajac forum znalazlem informacje na temat logow z grupy 007, 008, 009 nie wiem czy dobrze zrozumialem ze chodzilo o tem ale zrobilem z tych grup logi gaz obroty jalowe, gaz obroty 2tys rpm i tak samo na benzynie jesli sie przydadza moge wrzucic

Tyle szukania i naprawdę nic 😋

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Kefi napisał(a):

na benzynie nie do końca sprawdzałem ale na lpg dzieje sie to dosyc czesto na trasie 160km przez około 60km jest wporzadku a reszte drogi (ok 100km) pojawia sie kilka razy 

No to od tego zacznij, bo narazie to nawet nie wiesz czy masz problem z autem czy z instalacja lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej dzieki mam za co juz sie złapac w weekend stestuje czy na pb to samo w razie co bede logi robil. Jesli na benzynie by sie okazało że wszystko jest w porządku zostaje regulacja lpg?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale auto ma byc sprawne na benie żeby regulować gaz, a logi by pomogły chociaż trochę w tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi sie zrobić logi

statyczne 1+7

LOG.TUNEZILLA.COM

 

statyczne 2+8

LOG.TUNEZILLA.COM

 

dynamiczne 2+7

LOG.TUNEZILLA.COM

 

dynamiczne 2+25

LOG.TUNEZILLA.COM

 

dynamiczne 1+13

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się na pb

całkiem prawidłowo co masz na myśli? cos jest nie tak jak powinno?

jeszcze jedno pytanie ponieważ nie wiadomo kiedy i czy ktoś czyścił przepustnice wiec stwierdziłem ze sobie ja wyczyszczę demontaż, czyszczenie i montaż obył się bez problemów po złożeniu szybka adaptacja przepustnicy i zonk zaczęło to jakoś jechać ale nie na długo bo teraz po czasie mam wrażenie jakby miał jakiegoś muła i dopiero przy 3 tysiącach zaczynał ciągnąć myślałem że coś źle złożyłem ale na logikę nie ma z czym tam się pomylić cos mogłem pokręcić że pierwsze jazdy po czyszczeniu fajnie jakby lepiej ciągnie a po kilku jazdach jakiś muł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...