Skocz do zawartości

prezes9312

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O prezes9312

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A więc tak - wymienione dwa czujniki ciśnienia oleju i błąd nie wraca. Więc ten problem raczej został rozwiązany. Lecz jedna z tzw. zamrożonych ramek to był błąd P200200. Wiem, że najprawdopodobniej zaczyna zapychać się chłodnica recyrkulacji spalin EGR. Stąd moje pytanie, albowiem opinie są różne. Większość mechaników mówi, że do tej operacji w tym silniku konieczny jest jego fizyczny demontaż z budy. Mam jednego magika, który sądzi, że wystarczy go "podlewarować" od jednej strony, żeby chłodniczka wyszła z DPF. Proszę o Waszą opinię w tym zakresie, jakie macie doświadczenia?
  2. Właśnie niestety nie posiadam, bo kod został odczytany na trasie podczas awarii pojazdu. Teraz jestem na etapie poszukiwania przyczyny / mechanika, który temat załatwi. I chciałem posiłkować się Waszą opinią. Mechanik z góry założył chłodniczkę EGR.
  3. Witam, Proszę o pomoc przy diagnostyce, błąd jak w temacie. Auto w trybie awaryjnym.
  4. Witam, Czy udało się zweryfikować kompatybilność dwumasy? Mam informację, że pasuje zestaw LUK 415 0954 10. Ktoś ma jakieś doświadczenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...