prezes9312 Posted November 19 Posted November 19 Witam, Proszę o pomoc przy diagnostyce, błąd jak w temacie. Auto w trybie awaryjnym.
Muskel1 Posted November 19 Posted November 19 Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie kody błędów czy zdjęcia.
prezes9312 Posted November 19 Author Posted November 19 Właśnie niestety nie posiadam, bo kod został odczytany na trasie podczas awarii pojazdu. Teraz jestem na etapie poszukiwania przyczyny / mechanika, który temat załatwi. I chciałem posiłkować się Waszą opinią. Mechanik z góry założył chłodniczkę EGR.
prezes9312 Posted November 24 Author Posted November 24 A więc tak - wymienione dwa czujniki ciśnienia oleju i błąd nie wraca. Więc ten problem raczej został rozwiązany. Lecz jedna z tzw. zamrożonych ramek to był błąd P200200. Wiem, że najprawdopodobniej zaczyna zapychać się chłodnica recyrkulacji spalin EGR. Stąd moje pytanie, albowiem opinie są różne. Większość mechaników mówi, że do tej operacji w tym silniku konieczny jest jego fizyczny demontaż z budy. Mam jednego magika, który sądzi, że wystarczy go "podlewarować" od jednej strony, żeby chłodniczka wyszła z DPF. Proszę o Waszą opinię w tym zakresie, jakie macie doświadczenia?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now