Skocz do zawartości

Genetyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Genetyk

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Korsze

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Genetyk

  1. Suszyłem zwykłą suszarką do włosów. dostałem się do płytki drukowanej i nie było śniedzi ani przebarwień. Niestety musiałem coś zrobić bo licznik przebiegu się rozlał, i nie wiem czy tak może zostać i jak to naprawić
  2. sprawdziłem i nic nie ma, kable jakby nigdy nie ruszane. Zobacze rano czy problem wrócił
  3. Pod maską sucho, odpływy drożne. Nie znam się tak, żeby wszystko ogarnąć 😕 Mógłbyś powiedzieć co dokładnie mogę zrobić? Niestety nie mogę sobie pozwolić na kilkudniowy postój, bo samochód do pracy potrzebuje.
  4. Dzięki za chęć pomocy Problem rozwiązałem. Wyciągnąłem licznik (zdejmujemy plastik pod zegarami i są 2 śrubki torx na dole z lewej i z prawej strony), rozebrałem, wysuszyłem suszarką i działa
  5. Witam Jestem tu pierwszy raz Do rzeczy. Dziś rano odśnieżyłem samochód i normalnie odpaliłem ( odpalił od strzała, licznik normalnie działał ) Po chwili wchodzę do samochodu i widze kontrolki oleju, chłodnicy i ręcznego świecące się na czerwono, przy czym zauważyłem, że liczniki prędkości i obrotów stoją na 0 a temperatura i poziom paliwa są w normie. Zgasiłem i odpaliłem kilka razy i cały czas to samo. Zostawiłem zgaszony na jakieś 10min i po ponownej próbie już nic nie działało nawet podświetlenie, zaświeciła się kontrolka od immo i samochód odpala od strzała ale na ok 1-2 sec i gaśnie. W ECU nie było wody. Sprawdziłem VCDS-em i oto wyniki: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 F Component: 2.0L R4/5VS G 0007 Coding: 0011581 Shop #: WSC 12345 13 Znalezione: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 004 - No Signal/Communication 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17069 - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Open P0685 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too Low P0117 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 008 - Implausible Signal 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 004 - No Signal/Communication 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal Readiness: 0000 1000 Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01J 927 156 DS Component: V30 01J 2.0l 5V RdW 2011 Coding: 00001 Shop #: WSC 04940 4 Znalezione: 18194 - Back-Up Lamp Signal: Open Circuit P1786 - 35-00 - - 18161 - Tiptronic Switch (F189): Implausible Signal P1753 - 35-00 - - 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 18270 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1862 - 35-00 - - Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04279 Shop #: WSC 00470 1 Błąd Zapis.: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-00 - No Communications Nic nie grzebałem, nic nie robiłem. Samochód stał 3 dni nieodpalony. Chciałem połączyć się VCDS-em z immo i licznikiem ale nie dało rady, reszta bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...