brzo2a88
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O brzo2a88
Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Ostrów Wlkp
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2020
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia brzo2a88
0
Reputacja
-
Tak to wygląda przy przebiegu 85tyś. Muskel1 - nie zauważyłem że masz 3.0tdi dlatego się zdziwiłem tymi kilometrami od ostatniej procedury.
-
Na apce masz 1300km od ostatniej regeneracji?! to bardzo dużo w stosunku do podawanych 300-350km a co dopiero do moich 180km dam znać jak wymontuję.
-
dziękuję za odpowiedzi, wymontujemy chłodnicę EGR i DPF i wrzucę relację jak to wyglądało a chłodnicę czyścicie i pracuje dalej czy lepiej nowa? DPF damy profilaktycznie do czyszczenia
-
brzo2a88 obserwuje zawartość Problem z DPF w A4 B9 2.0TDI
-
Dzień Dobry Jak trwoga to na forum, piszę z zapytaniem czy ktoś z forumowiczów przechodził problemy z DPF w A4 B9 ? mam powracający błąd silnika P2002, przebieg pojazdu to 85tyś i teoretycznie każdy z mechaników mówi że to za mało na zapchany DPF, tylko jeden elektryk powiedział że DPF do wyciągnięcia i naprawy/czyszczenia. samochód mam od nowości, i o ile w tygodniu jeżdżę po mieście to praktycznie w każdy weekend samochód jest w trasie, nie gasiłem prawie nigdy samochodu podczas procedury wypalania, a nawet jechałem na boczną drogę trzymając wyższe obroty przez parę km aż obroty silnika na postoju opadały. wymieniłem czujniki ciśnienia DPF (różnicy ciśnień - oba) wymieniłem kolektor wodny i zawór EGR - zero efektu (wszystko nowe w org.) zanim wygrzebie DPF-a to chciałem upewnić się na forum czy ktoś czasami nie przerabiał jakiegoś dziwnego przypadku z tą częścią? Dostałem jedną opinie że może być oberwany w środku ale czy ktoś się z tym spotkał? po skasowaniu błąd powraca po 2 procedurach a przed trzecią.. dodam że procedury włączają mi się co 180km w tygodniu czyli przy jeździe po mieście. Po każdym wypaleniu DPF kasuję sobie mały licznik kilometrów i co 180km procedurę samochód włącza "jak w zegarku", mam nad tym pełną kontrole. dorzucam zrzut z VCDS może ktoś coś zauważy. (Czy temp powietrza zasysanego 73st jest poprawna? - silnik był w pełni rozgrzany) z góry dziękuję za pomoc.